نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به فولاد خوزستان که دو هفته زودتر از تیم‌های دیگر بازی‌هایش تمام شده ظلم می‌شود و من مقابل این ظلم سکوت نمی‌کنم حتی اگر مقابل استقلال بازی نکنیم.

به گزارش خبرورزشی، سعید آذری در خصوص اینکه وی برای عبدالکاظم طالقانی نامه‌ای را ارسال کرده که تیمش مقابل استقلال در تاریخ ۲۷ دی بازی نمی‌کند، اظهار داشت: ما این نامه را تنظیم کردیم و آن را ارسال می‌کنیم، چون احساس می‌کنم با این برنامه‌ریزی به فولاد ظلم می‌شود. باید تا چند روز دیگر نقل و انتقالات‌مان را ببندیم که البته برای این موضوع از قبل برنامه ریخته بودیم، اما سؤالی که من دارم این است که چرا فولاد باید دو هفته زودتر از همه بازی‌هایش تمام شود و رقبایش با توجه به اینکه جایگاهشان را می‌دانند طوری برنامه‌ریزی کنند و بازی کنند که به هدفشان برسند.

وی افزود: متاسفانه برنامه‌ریزی به شکلی نامنظم است که یک تیم سه بازی پیاپی در خانه بازی کرده و ۹ امتیاز گرفته آن هم در حالی که رقیب ما بوده است.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: ما باید در تاریخ ۲۷ دی مقابل استقلال بازی کنیم و پس از آن حدود ۲ هفته بازی نداریم و دوباره باید به مصاف سپاهان برویم. آیا به نظر شما این نظم و انضباط است؟ من هر چه فکر می‌کنم این عدالت نیست.

آذری خاطرنشان کرد: در فوتبال این همه پول خرج می‌شود که در عرصه‌های بین‌المللی حرف داشته باشیم و جالب است برنامه‌ریزی را طوری تنظیم کرده‌اند که استقلال روز ۲۷ دی خارج از خانه به مصاف تیم ما بیاید، اما آیا حواس کسی است که نماینده ایران در یک مسابقه بین‌المللی باید چند روز بعد به مصاف برنده دیدار الفیصلی اردن و الکویت کویت برود؟ اگر بازیکنی از استقلال در آن مسابقه مصدوم شود و یا خدای ناکرده این تیم حذف شود ما در عرصه بین‌المللی موفق شده‌ایم؟ پس این همه هزینه که برای تیم‌های ما می‌شود چه خواهد شد؟

وی گفت:‌ من نماینده استقلالی‌ها نیستم و نمی‌خواهم سنگ آن‌ها را به سینه بزنیم، ولی ما این همه پول هزینه می‌کنیم که پشرفت کنیم و تصورم این است که عزیزانی که در باشگاه استقلال حضور دارند هم مخالف برگزاری این دیدار هستند. با این شرایط به فولاد خوزستان که دو هفته زودتر از تیم‌های دیگر بازی‌هایش تمام شده ظلم می‌شود و من مقابل این ظلم سکوت نمی‌کنم حتی اگر مقابل استقلال بازی نکنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: از آقای طالقانی انتظار داریم که کاری کند که تیم استانش ضرر نکند و از آن طرف، چون او عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است به استقلال کمک کند که این تیم در یک مسابقه بین‌المللی تضعیف نشود. ظاهرا در آنجا کسی حواسش نیست که یک باشگاه نماینده ایران است و من هم به این دلیل امروز نامه‌ای را نوشتم تا به آقای طالقانی ارسال کنم و در آخر نامه هم ذکر کردم که مقابل استقلال به میدان نمی‌رویم.

آذری ضمن انتقاد از این برنامه‌ریزی گفت: یک بار باشگاه نساجی این کار را کرد و حقش را گرفت و طبق فرمایش امیرالمومنین (ع) حق گرفتنی است. با توجه به جدایی مهدی تاج از فدراسیون فوتبال انتظارم از شخص بهاروند این است که مسابقه ما و استقلال را به بعد از بازی پلی‌آف نماینده ایران موکول کند و یا این دیدار را لغو کرده تا بعدا به عنوان دیدار معوقه هفته هفدهم به میدان برویم. چه اشکالی دارد یک بار هم ما مثل تیمی که مسابقات معوقه‌اش را پشت هم برگزار کرد و ۹ امتیاز در خانه گرفت، به میدان برویم.

وی خاطرنشان کرد: جالب است آقایان به خاطر یک بازیکن بازی یک تیم را عقب انداختند. ما هم عارف آغاسی و نجاریان را در تیم امید داریم و قرار است یک بازیکن دیگر را تا چند روز دیگر که ملی‌پوش امید است، جذب کنیم. چطور برای فولاد بازی‌ها لغو نمی‌شود، اما برای تیمی که یک بازیکن در تیم امید دارد مسابقه‌اش به تعویق می‌افتد؟ اگر بنا باشد دیدار ما و استقلال تغییر نکند زمان دیدار ما و استقلال تغییر نکند من هم به تیم ملی امید بازیکن نمی‌دهم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص غیبت بازیکنانی مثل مریدی و جعفری در تمرینات این تیم گفت: این بازیکنان به کمیته انضباطی خواهند آمد و، چون قرارداد دارند در آنجا توضیحات می‌دهند چرا در تمرینات شرکت نکرده‌اند. تا زمانی که من هستم اجازه نمی‌دهم بازیکن چه خوزستانی و چه شهرستانی برای باشگاه تعیین تکلیف کند. خصوصا برخی بازیکنان که ادعا دارند خوزستانی هستند.

آذری ادامه داد: ما اسطوره‌هایی در فولاد مثل حسن بیت‌سعید، ایوب والی، عارف آغاسی و برادران حردانی داریم که خوزستانی هستند و برای اعتبار نام این استان تمام تلاش‌شان را می‌کنند. ولی برخی بازیکنان از خوزستانی بودن فقط شناسنامه‌اش را در اختیار دارند. یک بار دیگر هم سینا مریدی این کار راکرده بود که من او را به باشگاه فرا خواندم و حالا هم باید این نفرات به کمیته انضباطی بیایند تا پاسخگو باشند.

وی در خصوص اینکه بعد از جدایی انس بن‌یاسین به هنگام خروج از کشور دچار مشکلاتی شده است عنوان کرد: این بازیکن هنگامی که قصد داشت از فرودگاه خارج شود با خودش ۴۷ هزار دلار پول همراه داشت که خروج این مبلغ با قوانین ما مطابقت ندارد البته او که قوانین ما را نمی‌دانسته است. مشکل این بازیکن هم نهایتا تا یک ساعت دیگر حل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه رئیس فدراسیون فوتبال اردن مدعی شده این بازیکن در ایران دچار مشکل مالی شده و حتی وی را زندانی کرده بودند است گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ این بازیکن در هتل فرودگاه حضور داشت و این را می‌توانید از مسئولان هتل فرودگاه هم سوال کنید. الان هم مشکلی وجود ندارد و همانطور که گفتم مساله وی حل می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی