نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی منچستریونایتد با وجود از دست دادن یکی از اهداف اصلی‌اش برای پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به خرید بازیکنان تأثیرگذار دیگر برای تیمش خوشبین است.

تمایل سرمربی شیاطین‌سرخ به جذب مهاجم به گزارش خبرورزشی، نقشه‌های منچستریونایتد و سرمربی‌اش اوله‌گنار سولشائر برای خرید ارلینگ هولاند، مهاجم نروژی تیم سالزبورگ اتریش با پیوستن این بازیکن ۱۹ ساله به دورتموند نقش برآب شد. با این حال سولشائر می‌گوید که هنوز هم به جذب یک مهاجم جدید در ماه ژانویه خوشبین است.

سولشائر که با وجود تلاش فراوان برای خرید هموطنش نتوانست او را به اولدترافورد ببرد، گفت: من همیشه خوشبین هستم. خوشبینم که می‌توانیم بازیکنان‌مان را آماده نگه داریم و اگر در این میان بازیکنان مناسبی هم پیدا شوند، ما منابع لازم را برای خرید آن‌ها از هیئت مدیره باشگاه دریافت خواهیم کرد، البته این مشروط به آن است که بازیکنان مناسب پیدا کنیم.

سولشائر افزود: هیچ فایده‌ای ندارید که شتابزده و حساب نشده یک بازیکن را فقط به خاطر اینکه خریدی انجام داده باشیم به تیم‌مان بیاوریم، چون در این صورت فقط هارمونی و احساس خوبی که در تیم‌مان وجود دارد را از بین برده‌ایم، چون در حال حاضر ترکیبی که تیم‌مان دارد واقعاً خوب است. پس بازیکنی که به جمع ما اضافه می‌شود باید این توانایی را داشته باشد که یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آینده باشد. اگر بتوانیم به روند پیشرفت‌مان ادامه دهیم، یک بازیکن جدید یا دو بازیکن جدید هم به ما برای رقابت جهت کسب مقام در پایان فصل کمک می‌کند. این همان چالشی است که شما باید در این باشگاه با آن دست و پنجه نرم کنید. تا الان ما به دلیل داشتن مصدومان فراوان نتوانسته‌ایم این کار را به اندازه کافی انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی