۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای بازگشت به این تیم شروطی تعیین کرده است.

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان هنوز برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال خود به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند، شایعاتی مبنی بر بازگشت علیرضا منصوریان به سمت سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود باشگاه ذوب‌آهن با مشکل مالی سختی دست‌وپنجه نرم می‌کند و یکی از دلایل تاخیر در انتخاب سرمربی جدید ذوبی‌ها همین مشکل مالی و مبلغ قرارداد سرمربی جدید است.

البته در این میان گفته شد که مذاکراتی با با علی دایی، رضا مهاجری، منصور ابراهیم‌زاده، مهدی تارتار، دراگان اسکوچیچ و حتی چیرو فرارا برای جانشینی منصوریان انجام شده، اما حضور هر کدام بنابر دلایلی که اصلی‌ترین آن مشکل مالی بوده در ذوب‌آهن منتفی شده است.

با این حال مدیران ذوب‌آهن که از محبوبیت منصوریان بین بازیکنان این تیم با خبر هستند، امیدوارند در صورتی که نتوانند با گزینه جدید به توافق برسند، منصوریان را دوباره سرمربی ذوب‌آهن کنند. البته شنیده می‌شود این بار منصوریان برای بازگشت ۴ شرط تعیین کرده است. گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین این شروط، عدم دخالت یکی از مدیران در تیم است. البته منصوریان مخالفتی با حضور این شخص در باشگاه ندارد، بلکه خواهان این است که او هیچ کاری به تیم نداشته و در سفر‌ها هم حضور نداشته باشد.

شرط دیگر منصوریان برای بازگشت به ذوب‌آهن، پرداخت مطالبات بازیکنان است. اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول لیگ برتر بار‌ها از عقب افتادن موعد پرداخت مطالبات خود به مدیران باشگاه گلایه کردند. به همین دلیل منصوریان اعلام کرده یکی دیگر از شروط بازگشتش این است که باشگاه حداقل ۶۰ درصد قرارداد‌ها را قبل از شروع نیم‌فصل دوم به بازیکنان پرداخت کند. گفتنی است؛ منصوریان که هنوز در اصفهان به سر می‌برد، قرار است امشب (سه‌شنبه) این شهر را ترک کند.

با وجود این شروط دو شرط دیگر هم در ۲ جلسه منصوریان با مدیران باشگاه ذوب‌آهن برای بازگشت او مطرح شده، اما مسئولان باشگاه هنوز این شروط را نپذیرفته و منتظر مشخص شدن تکلیف نهایی مذاکره با گزینه‌های دیگر هدایت تیم خود هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی