نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با کالدرون نتایج خوبی گرفته است و هواداران هم از روند امتیازگیری تیم راضی هستند.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد پیوس که در حال حاضر هدایت تیم چوکای تالش را بر عهده دارد، در ارتباط با بازی دوستانه تیمش برابر پرسپولیس گفت: این بازی فرصتی بود تا بازیکنان را محک بزنیم، هر چند که ما در فصل بدنسازی بودیم و این موضوع روی عملکرد تیم تأثیر گذاشت. در مجموع همه چیز خوب بود و باید از پرسپولیسی‌ها خصوصاً کریم باقری و افشین پیروانی هم تشکر کنم که پیراهن شماره 17 را به من هدیه دادند تا خاطرات گذشته برایم زنده شود.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس در هفته شانزدهم و قهرمانی سرخپوشان در نیم‌فصل خاطر نشان کرد: از این بابت تمام پرسپولیسی‌ها خوشحال هستند و خوشبختانه تیم در صدر جدول قرار دارد. وقتی کالدرون به پرسپولیس آمد طبیعتاً نیاز به زمان داشت تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد و رفته رفته شرایط پرسپولیس بهتر شد. حالا کالدرون از فوتبال ایران و تیمی که در دست دارد، به شناخت کافی رسیده و این امتیاز بسیار خوبی است.

فرشاد پیوس در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس زیبا فوتبال بازی نمی‌کند، تصریح کرد: در فوتبال نتیجه گرفتن از هر چیزی مهمتر است، در ضمن کالدرون به تاکتیک تیمی و پیاده شدن چیزی که در ذهنش دارد، خیلی اهمیت می‌دهد. پرسپولیس منظم بازی می‌کند، در واقع تیمِ کالدرون نتیجه‌گراست و هواداران هم همین را می‌خواهند. این امتیاز گرفتن است که باعث قهرمانی در پایان فصل می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه شخصیت قهرمانی دارد و امسال هم با ادامه این روند قهرمان خواهد شد. فقط باید تیم را تقویت کنند و کالدرون می‌داند که تیمش در چه نقاطی نیاز به تقویت دارد. مهمترین مسئله هم این است که یک مهاجم و گلزن تمام عیار به خط حمله اضافه شود.

پیوس در ارتباط با حاشیه‌های چند روز اخیر و ناراحتی کالدرون از برخی مسائل در باشگاه پرسپولیس، گفت: کالدرون یک مربی حرفه‌ای است و دوست دارد همه چیز طبق اصول و نظم جلو برود. از طرفی انصاری‌فرد هم به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس در تلاش است تا امور تیم را به خوبی جلو ببرد. انصاری‌فرد در این مقطع وظیفه سنگینی دارد و نباید اجازه دهد که حاشیه‌ها به تیم ضربه بزند. کالدرون هم بارها در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که مشکلات باعث نمی‌شود تا پرسپولیس را ترک کند. من معتقدم کالدرون در پرسپولیس می‌ماند. فقط نکته مهم این است که مدیریت اجازه ندهد تا حاشیه‌ای در تیم به وجود بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی