نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز بچه‌های روزنامه زنگ زدند به حشمت مهاجرانی، سرمربی خوب و خوش‌برخورد تیم ملی در سال‌های دور. یکی از سؤالات ما این بود که در حال حاضر مشغول چه کاری هستید که ایشان گفت بازنشسته هستم و کار نمی‌کنم.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ جل‌الخالق! باور می‌کنید؟ یعنی می‌شود یک نفر خودش بگوید من بازنشسته‌ام؟ نگارنده که بعد از ۲۲ سال روزنامه‌نگاری چنین چیزی نشنیده بودم. همین حالا مورد داریم در فلان فدراسیون که ۱۲ سال است بازنشسته شده، اما همچنان مشغول خدمت است! اصلاً عشق به خدمت مگر می‌گذارد آدم‌ها بازنشسته شوند؟ اینجا همکار‌های ما با پایه حقوق کارگری مدت‌هاست که دنبال بازنشستگی هستند که هیچ نهادی قبول نمی‌کند، ولی در فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها و کلاً همه جا! کلی مدیر داریم که اصرار دارند بازنشسته نشوند و همچنان به مردم و ورزش خدمت کنند. حالا این وسط یکی مثل حشمت‌خان پیدا شده که نه تنها عاشق خدمت نیست که با زبان خودش می‌گوید من بازنشسته هستم. ما که باور نمی‌کنیم.
در مورد استراماچونی می‌گویند او از الغرافه قطر پیشنهاد مالی بسیار خوبی داشته و دارد. با توجه به اینکه ایجنت او (پاستورلا) یکی از مطرح‌ترین و زرنگ‌ترین ایجنت‌های اروپاست، باید دید چه عاملی باعث شده تا استرا حداقل تا امروز به الغرافه نه بگوید. این وسط یا مربی ایتالیایی عاشق هواداران استقلال شده که می‌خواهد برگردد (باوجود مدیرانی که او را نمی‌خواستند) و یا الغرافه از پیشنهادش پشیمان شده است. مسلماً حالت سومی وجود ندارد، چون پاستورلا کارش را بلد است و حداقل در قاره آسیا راحت می‌تواند برای مربی خوبی مثل استراماچونی تیم پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی