نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه اتحاد، سیتیزن‌ها در نخستین بازی‌شان در سال ۲۰۲۰ میزبان تافی‌ها خواهند بود.

به گزارش خبرورزشی ، اورتون هم با حضور کارلو آنچلوتی تیم جذابی شده و بی‌شک نبرد امشب تیم او با منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا جالب خواهد بود. از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه اتحاد، سیتیزن‌ها در نخستین بازی‌شان در سال ۲۰۲۰ میزبان تافی‌ها خواهند بود.

منچسترسیتی؛ شروع سال جدید
واقعیت امر این است که نمی‌توان انتظار داشت یک تیم به‌خصوص در لیگ دشواری مثل لیگ برتر چند سال با فاصله قهرمان شود. تیم‌های بزرگ زیاد هستند و این انتظار بیهوده‌ای است. فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ هم زمان آن رسیده که دوران قهرمانی‌های لیگ برتری سیتیزن‌ها تمام شود. حالا پپ بیشتر به فکر لیگ قهرمانان است و پایین‌تر نرفتن در جدول لیگ برتر. تیمش فصل پیش وقتی برای قهرمانی اراده کرد ۱۴ برد متوالی به دست آورد و جام را بالای سر برد، اما این فصل مشکلات زیاد بوده. حتی برابر ولورهمپتون دبل هم شده‌اند. با این وجود، گواردیولا امید دارد سال ۲۰۲۰ برای تیمش اتفاق‌های بهتری رخ بدهد. شروع این سال برای او هیجان‌انگیز خواهد بود. رقیبش کارلتو است که سه سال و نیم پیش در بایرن‌مونیخ جانشینش شد. یک بازی شطرنج‌گونه بین دو مربی پرافتخار فوتبال جهان را امشب مشاهده خواهیم کرد.

اورتون؛ با کارلتو می‌آییم
شاید در سرتاسر دنیا اورتون به اندازه همشهری‌اش لیورپول محبوب نباشد، اما در بندر تافی‌ها هم در داشتن هوادار از سرخ‌ها کم ندارند. حال اورتون که خوب نباشد بخشی از لیورپول همیشه ناراحت است. تیمی که در انگلیس سابقه ۹ قهرمانی را داشته و آخرینش به ۳۳ سال قبل برمی‌گردد، اما سال‌هاست بین بزرگان قرار نگرفته. آخرین جام‌شان هم سال ۱۹۹۵ در رقابت‌های جام‌حذفی کسب شده. کارلو آنچلوتی آمده تا حداقل تافی‌ها را به ۳ دهه قبل برگرداند. سطحی که با وجود جذب ستاره‌ها هم به آن نرسیده‌اند، چراکه برای این منظور یک مربی کارکشته نیاز است. حالا فرهاد مشیری برای تیمش مربی‌ای پرافتخار به خدمت گرفته که تعداد جام‌هایش نزدیک به کل جام‌های اورتون است. اورتون با کارلتو جذاب شده و بیشتر مورد توجه خواهد بود. اولین حریف بزرگ تیمش سیتی است و باید ببینیم برای تیم پپ چه برنامه‌ای دارد.

آخرین جدال
دیدار رفت این فصل را سیتی ۳ بر یک از اورتون برد. ژسوس، محرز و استرلینگ برای سیتی گل زدند و کالورت لوین تنها گل اورتون را به ثمر رساند.

آمار بازی
۴۵) ۱۸ برد برای منچسترسیتی و اورتون نشان می‌دهد همه‌چیز بین دو تیم در ۴۵ بازی لیگ برتری‌شان مساوی تقسیم شده است. ۹ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده.
۳) آخرین برد اورتون برابر منچسترسیتی همان نتیجه شگفت‌انگیز ژانویه ۲۰۱۷ بود که با ۴ گل سیتی برنده شدند.
۳) سیتی در ۳ بازی از ۴ بازی اخیر برابر تافی‌ها حداقل ۳ گل زده است.
۵۴) با وجود اینکه منچسترسیتی با لیورپول ۱۴ امتیاز فاصله دارد، اما هنوز هم بهترین خط حمله لیگ برتر را با ۵۴ گل به خودش اختصاص داده. تیم گواردیولا از لیورپول ۷ گل بیشتر زده است.
۵) سیتی در حالی در ۲۰ هفته یک‌چهارم بازی‌هایش را باخته که تحت هدایت پپ در نخستین فصل حضور او هم ۶ باخت داشت. احتمالاً این رکورد منفی را سیتیزن‌ها پایان فصل خواهند زد.
۲) اورتون با کارلو آنچلوتی هردو بازی قبلی را برده، در حالی که پیش از آن در ۹ بازی ۲ برد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی