۰
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وسط دعوا‌های موجود بین استرا و استقلالی‌ها دیروز غروب علیرضا جهانبخش با یک برگردان زیبا انگار دل‌مان را خنک کرد و آبی ریخت روی آتش همیشه شعله‌ور خبر‌های منفی در فوتبال ایران.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ لقمه را دور سر چرخاندیم تا ماجرای استراماچونی تبدیل به اعصاب خردکن‌ترین اتفاق ممکن شود. روز اول می‌شد راحت پول او را در تهران داد، اما آقایان دقیقه ۹۶ یادشان افتاد که به خانه‌اش بروند و طرف هم با اطلاع از این موضوع به هتل فرودگاه رفت تا اعضای هیئت مدیره پشت در‌های بسته بمانند. بقیه ماجرا را هم که می‌دانید. تا یک جایی عده‌ای نمی‌خواستند برگردد و بعد که دستور از سمت وزیر آمد، همه می‌خواستند برگردد و خودش نمی‌خواست!
در ماجرای استرا- استقلال این استقلال بود که همه‌جوره باخت. حرف‌های دیروز وریا را خواندید و شنیدید؟ وضعیت استقلال در یک کلام خجالت‌آور است و غیرقابل تحلیل. ده‌ها نفر در این ماجرا نشان دادند این‌کاره نیستند و دست آخر خود استراماچونی هم دندان‌های ما را شمرد و کلی شرط و شروط گذاشت. فوتبالی که او از استقلال گرفت واقعاً چشم‌نواز بود و تحسین همه را برانگیخت، اما در نهایت چیزی جز یک اعصاب خراب برای هواداران استقلال باقی نماند.
وسط دعوا‌های موجود بین استرا و استقلالی‌ها دیروز غروب علیرضا جهانبخش با یک برگردان زیبا انگار دل‌مان را خنک کرد و آبی ریخت روی آتش همیشه شعله‌ور خبر‌های منفی در فوتبال ایران. گل جهانبخش همان‌قدر چسبید که سال‌ها قبل گل مهدوی‌کیا به یوونتوس چسبید. مثل گل‌های علی دایی به چلسی و میلان و مثل دریبل‌های علی کریمی در بازی ایران و آلمان. حالا شاید بتوان برای یکی، دو روز ماجرای خسته‌کننده استراماچونی، دعوا‌های کالدرون با پرسپولیسی‌ها و افتضاح بزرگ در قرارداد ویلموتس را فراموش کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی