۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که نمی‌تواند در مقطع فعلی عضو کادر فنی فرهاد مجیدی باشد و از هواداران خواست به سرمربی جدید کمک کنند.

قربانی: من را به سهم‌خواهی متهم کردند

به گزارش   خبرورزشی ، پیروز قربانی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است دستیار فرهاد مجیدی در استقلال شود، اظهار داشت: جای افتخار است که صحبت از حضورم در استقلال می‌شود، اما پیش از این نظرم را گفته بودم و پای آن هستم. در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در خصوص صفحات مجازی و شرایط استقلال انجام دادم. کسی که خواب باشد را، می‌توان بیدار کرد، اما فردی را که خودش را به خواب زده، سخت است بیدار کرد.

وی با اشاره به فضایی که در صفحات مجازی وجود دارد، افزود: هواداران استقلال روی سر من قرار دارند، ولی بدانند امثال حسن روشن، جوانی‌شان را برای استقلال گذاشتند و نباید به آنها توهین شود. متأسفم که خیلی راحت به پیشکسوتان استقلال توهین می‌شود. اصلا فرض کنیم که استراماچونی می‌ماند و 5 جام قهرمانی کسب می‌کرد، اما چطور اجازه دادید به پیشکسوتانی همچون حسن روشن، فرهاد مجیدی، هادی طباطبایی، ستار همدانی و ... توهین شده و آنها را سرخورده شوند؟

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برخی صحبت‌های من هم جنبه کنایه داشت و هم شوخی، اما همه آنها واقعیت بود. از روز اول حرف‌هایم را درباره حضور در استقلال زده‌ام و الان هم افتخار می‌کنم که به جایی رسیده‌ام که از من می‌خواهند به استقلال خدمت کنم، اما در مقطع فعلی نبودم بهتر از بودن است. به مجیدی در تماس تلفنی گفتم که همه جوره کمکش خواهم کرد تا در استقلال موفق باشد.

قربانی در پاسخ به این سؤال که چرا دوست ندارد در کادر فنی استقلال باشد، گفت: برخی‌ها من را به سهم‌خواهی و سهم طلبی متهم کردند. به آقایان گفتم که شاید نتوانم فیزیکی کمک کنم، اما از بیرون به مجیدی و استقلال کمک خواهم کرد. همه استقلالی‌ها باید به مجیدی کمک کنند تا با استقلال موفق باشد و نتیجه بگیرد.

وی با ناراحتی از اینکه به او گفته بودند که دنبال سهم‌خواهی از استقلال است، گفت: می‌خواهم ماجرای حضورم در استقلال را شفاف بگویم. در ابتدای فصل، امیرحسین فتحی و علی خطیر با من صحبت کردند که عضو کادر فنی استراماچونی باشم. من او را ندیده بودم تا اینکه در جلسه معارفه او را دیدم. در همان روز، صحبت‌هایی مطرح شد و مترجم استراماچونی اشتباه مطالب را ترجمه کرد. استراماچونی هم گفت من نیاز به دستیار ندارم و یک مربی دروازه‌بان و یک آنالیزور می‌خواهم. با خطیر تماس گرفتم و ماجرا را گفتم، او به من گفت که فتحی در این زمینه (حضورم در کادر فنی اسرتاماچونی) عجله کرده و دو، سه روز صبر کنم تا همه چیز درست شود. استراماچونی هم گفته بود که می‌توانم به عنوان سرپرست تیم بیایم، آن هم در شرایطی که اصغر حاجیلو سرپرست تیم بود. به فتحی و خطیر گفتم که استراماچونی چه کاره است که بگوید سرپرست چه کسی باشد؟ همان شب از حضور در استقلال انصراف دادم، آن هم در شرایطی که بار دیگر پیشنهاد سرپرستی و حضور در آمادمی استقلال را دادند و قبول نکردم بیایم، پس من دنبال سهم‌خواهی نبودم.

«متاسفانه همه پیش‌بینی‌های من در مورد استراماچونی درست از آب درآمد»، قربانی با بیان این جمله ادامه داد: در تلویزیون هم صحبت کردم و گفتم که دیگر هیچ موقع من در استقلال نمی‌بینید. من هر چه در زندگی‌ام دارم، از استقلال بوده و دلم بیشتر از از کسانی که الکی می‌خواهند خودشان را در دل هواداران جا کنند، می‌سوزد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بار دیگر تکرار می‌کنم که برای مجیدی آرزوی موفقیت کرده و همه جوره به او کمک خواهم کرد. باز هم یک جریانی راه می‌افتد تا مجیدی موفق نشود، اما از مردم می‌خواهم که این بار باهوش بوده و از قضایای اخیر درس بگیرند. ماجرای استراماچونی یک سناریوی از پیش تعیین شده بود. او چند مدیر برنامه و وکیل داشت و هر اتفاقی می‌افتاد، یک چیزی را رو می‌کرد. استراماچونی حتی در ایران هم آدم داشت و بهتر است آنهایی را پیدا کنند که استقلال را خار و خفیف کردند. امیدوارم عزت استقلال حفظ شود، تیمی که دو بار قهرمانی آسیا را کسب کرده و خیلی‌ها دنبال آن هستند. هوادار استقلال، باهوش باشید و از ماجرای اخیر درس بگیرید. به من قربانی ناسزا بگویید، اما به حرف‌هایم فکر کنید، این بار مجیدی آمده و نگذارید ماجراهای اخیر تکرار شود.

قربانی در پایان گفت: الان هم از مجیدی عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم در کادر فنی باشم، اگر چه هر کسی جای من بود، فقط این سؤال را می‌پرسید که کجا را امضاء کند! منطق به من می‌گوید الان در استقلال نباشم، بهتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی