۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مجیدی یکی از سرمایه های استقلال است که با خلوص نیست برای کمک به این باشگاه آمده و حتی مدعی بود هر وقت استراماچونی برگردد حاضر است به او کمک کند.

به گزارش   خبرورزشی ، عبدالرضا موسوی در مورد حضورش در هیات مدیره استقلال گفت: من هم مثل همه ایرانی ها دوست دارم همه چیز در مملکتم آرام و روبراه باشد. از امروز من هم به عنوان عضوی از این باشگاه علاقه مند به همکاری با این باشگاه هستم و هر کجا هم کمکی از دستم برای کشورم برآمده انجام دادم. 

وی افزود: بخشی از مردم طرفدار استقلال هستند. هر چند پیش از این در زمینه هواپیمایی کمک هایی هم به تیم رقیب انجام داده بودم. در این مدت اتفاقاتی در باشگاه استقلال افتاده که باعث نگرانی طرفداران تیم شده است و حالا هم امیدوارم با آغاز کار ما این مشکلات برطرف شود.

عضو جدید هیات مدیره استقلال تاکید کرد: من امروز با وزیر ورزش و جوانان صحبت های جدی را انجام دادم و امیدوارم بتوانم تجربه اقتصادی ام را به باشگاه استقلال منتقل کنم. امیدوارم استقلال دیگر مشکلات مالی نداشته باشد و بتواند رقیب خوبی برای سایر تیم ها باشد. 

موسوی در خصوص اینکه استقلال با حضور وی دیگر مشکلات پروازی نخواهد داشت گفت:البته باشگاه دولتی است و باید توافقاتی با بنگاه های اقتصادی داشته باشیم. باشگاه بازیکن، مربی و کادر اداری دارد و همه اینها هزینه بر است. پرداخت این همه هزینه از توان منِ تنها خارج است چون باشگاه خصوصی نیست البته من امیدوارم در کنار حمایتی که هواداران استقلال انجام می دهند کاری را انجام دهیم که استقلال، زمین خوب، هتل خوب، پرواز مستقیم و اختصاصی داشته باشد. ما هم دوست داریم آرامش در استقلال ایجاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند موفق شود گفت: دید من کاملا فنی نیست ولی مجیدی سال گذشته در چند بازی سرمربی استقلال بوده و در تیم امید هم حضور داشته است. او یکی از محبوب ترین افراد در بین طرفداران استقلال است. وظیفه ما هم این است که امکانات را برای سرمربی فراهم کنیم. من در ارنج تیم و مسائل فنی دخالتی نمی توانم داشته باشم اما در بیرون از زمین مطمئنا کمک خواهم کرد.

موسوی تصریح کرد: ما از مردم انتظار کمک داریم. البته هیات مدیره استقلال باز هم تقویت می شود ولی اینکه در فضای مجازی به مدیرعامل قبلی استقلال توهین شود درست نیست. این کار باعث دلسردی مدیران می شود و ما دوست داریم در کمال تفاهم با هم کار کنیم. مجیدی با خلوص نیت هدایت استقلال را قبول کرده و خودش گفت که فرزند این باشگاه است.

عضو جدید هیات مدیره استقلال خاطر نشان کرد: من شاهد این موضوع بودم که مجیدی مدعی شد هر لحظه ای که استراماچونی خواست برگردد من حاضرم به او کمک کنم. او هدفی جر کمک به استقلال ندارد. هدف همه ما هم این است که مردم خوشحال شوند. از هواداران می خواهم ما را دلسرد نکنند. ما هم خانواده داریم و آمده ایم که کمک کنیم و دوست نداریم هوادار استقلال به ما چیزی بگوید. من اینجا وعده می دهم که از منابع مالی شخصی خودم هم به استقلال کمک می کنم. ان شاالله در این هفته تمرینات استقلال آغاز می شود.

وی در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه چه زمانی مشخص می شود ، گفت: یکی 2 نفر از اعضای هیات مدیره استعفا داده اند ولی وزیر باید این موضوع را بررسی کند. فعلا خلیل زاده سرپرست باشگاه است ولی همه چیز به وزارتخانه بستگی دارد.وزیر وزش اختیارات لازم را داده و خیلی هم تلاش کرد که مشکلات حل شود. من از روز گذشته با وزیر در ارتباط بودم و دیدم با چه حرارتی پیگیر ماجرا بود. امیدوارم همه این تلاش ها منجر به موفقیت استقلال شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی