۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین صادقی معتقد است انتخاب فرهاد مجیدی می‌تواند مسکن موقتی برای درد استقلال باشد، اما حیف او است که با چنین مدیریتی قرار است در استقلال کار کند.

به گزارش   خبرورزشی ، پس از هفته‌ها چالش و درگیری بین مدیران استقلال و استراماچونی سرانجام قائله این موضوع پایان یافت و آبی‌ها به طور رسمی با مربی ایتالیایی قطع همکاری کردند و فرهاد مجیدی را به عنوان جانشین او انتخاب کردند.

امیرحسین صادقی بازیکن سابق باشگاه استقلال در این خصوص اظهار کرد: من به عنوان هوادار استقلال و کسی که سال‌ها برای این تیم خدمت کرده می‌گویم که مجیدی می‌تواند مسکن موقتی برای درد تیم و هوادار باشد، زیرا هوادار حداقل می‌تواند خیالش راحت باشد که تیم یک مربی دارد. من از مجیدی حمایت می‌کنم، اما دشمن سرسخت هیئت مدیره جدید باشگاه هستم.

وی درباره هیئت مدیره جدید استقلال ادامه داد: نمی‌دانم چرا این افراد به عنوان هیئت‌مدیره منتصب شده‌اند. به جز فتح الله‌زاده و منزوی، بقیه اعضا استقلالی نیستند و سیاست ناپاکی علیه باشگاه دارند. من مطمئن هستم این هایت مدیره یکی از تاریک‌ترین نقاط تاریخ باشگاه استقلال را رقم خواهد زد. هواداران این همه اعتراض کردند تا امثال فتحی و خلیل زاده در مدیریت تیم نباشند، اما باز هم می‌بینیم که عاملان بدبختی استقلال جزو هیئت مدیره این تیم هستند. دشمن شماه یک استقلال همین هیئت مدیره‌ای است که حالا موسوی هم به آن اضافه شده و سیاست ناپاک آن‌ها استقلال را دوباره زمین خواهد زد.

صادقی اضافه کرد: انتصاب این افرد باعث می‌شود استقلال دوباره به مشکلات مدیریتی بر بخورد و این وسط تنها هوادار می‌سوزد. هیئت مدیره به کار‌های ناپاک خود ادامه خواهد داد و تاوانش برای باشگاه استقلال خواهد ماند. امثال همین افراد بودند که حق من را در استقلال خوردند و باعث جدایی من شدندو حتی پولم را هم ندادند، اما مجبور شدم به خاطر عشق به استقلال و هواداران سکوت کنم تا تیم به حاشیه نرود. خدا می‌داند که دو پیشنهاد مالی خوب قطری را در زمان حضورم در استقلال رد کردم تا با تمام توانم برای استقلال بازی کنم.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص پایان یافتن همکاری استقلال و استراماچونی گفت: استراماچونی مربی موفقی در استقلال بود و نتایج بسیار خوبی را با تیم گرفته بود، اما متاسفانه هواداران از او بت درست کرده بودند و او را بزرگ کردند. نام "استقلال" از همه این نام‌ها بالاتر است و هواداران نباید افسوس کسی را بخورند که نمی‌خواست بماند. شاید برای یک ایران، استقلال همه چیز باشد، اما امثال استراماچونی این چیز‌ها را متوجه نمی‌شوند و دنبال قرارداد حرفه‌ای خود هستند. باید بگویم که من به مجیدی اطمینان دارم و او با این انتخاب سوخت نمی‌شود، اما باید از تجربه استراماچونی درس بگیرد و از باشگاه استقلال بخواهد همه امکانات را در اختیار او بگذارند. هوادار باید موشکافانه‌تر به قضایا نگاه کند و بداند الآن وقت حمایت از استقلال و مجیدی است، زیرا تنها کسانی که دلشان به حال این تیم می‌سوزد، افرادی از جنس باشگاه هستند نه امثال خلیل‌زاده، فتحی و موسوی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی