۰
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سوئدی میلان دلیل بازگشتش به این تیم با وجود دریافت پیشنهادهای فراوانی دیگری که داشت را توضیح داد.

تنها دلیل پیوستن زلاتان به میلان به گزارش   خبرورزشی ،  زلاتان ایبراهیموویچ که این هفته برای تجربه دومین دوره حضورش در تیم فوتبال میلان به سن‌سیرو برگشت، درباره دلیل ترجیح دادن روسونری به سایر تیم‌هایی که خواهان او بودند را بیان کرد.

ایبراهیموویچ که در پایان ماه دسامبر قراردادش با لس‌آنجلس گلکسی خاتمه یافت و بازیکن آزاد شد، صبح امروز (جمعه) در مراسم معارفه‌اش گفت: من از همین حالا انتظارات را احساس می‌کنم. رابطه‌ام با هواداران خوب است. 50 درصد از کاری که ما انجام می‌دهیم متعلق به آنهاست. وقتی آنها کنارمان باشند، انجام کارها آسان‌تر می‌شود. من آماده‌ام و امیدوارم که خیلی زود بازی‌هایم را برای میلان شروع کنم. بعد از انجام آخرین بازی‌ام برای گلکسی، مالدینی با من تماس گرفت. ما درباره وضعیت من صحبت کردیم و همین‌طور چند موضوع کلی. در سن 38 سالگی، من نسبت به زمانی که 28 ساله بودم بیشتر پیشنهاد داشتم. من به دنبال افزایش هیجان بودم و می‌خواستم که دوباره خودم را در اوج ببینم. با بوبان (مدیر ورزشی باشگاه میلان) هم خیلی صحبت کردم و بعد از یک ماه تماس‌های زیادی با من گرفته شد.

ایبراهیموویچ افزود: انتخاب میلان تصمیم سختی نبود. سال 2012 بدون آنکه تمایل داشته باشم میلان را ترک کردم، اما وضعیت آنگونه ایجاب می‌کرد و از دست من هم کاری ساخته نبود. این میلان بود که بعد از حضورم در بارسلونا شادی را به من برگرداند. من اینجا برگشتم تا خیلی چیزها را ثابت کنم. از بیرون نظاره‌گر اوضاع تیم بودم. حالا باید بازی به بازی پیش برویم و من هم می‌دانم که تیم کیفیت لازم را دارد. نتایج ما در این فصل فوق‌العاده نبوده است، اما این فصل مانند یک ماراتن است نه یک دوی سرعت. من اشتیاقم را برای فوتبال بازی کردن از دست نداده‌ام. میلان همیشه میلان است و تاریخ عوض نمی‌شود. این تیم شاید تیم سابق نباشد، اما بعد از رفتن برلوسکونی (مالک پیشین باشگاه) خیلی چیزها عوض شده است. دوست داشتم که بوبان و مالدینی هم کنارم در زمین بازی حضور داشتند. می‌‌دانم که گذر زمان نمی‌‌گذارد که شما همیشه از نظر آمادگی جسمانی در یک سطح باشید، اما اعتمادبه‌نفس چیزی است که شما می‌توانید آن را حفظ کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی