۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم منچستریونایتد خروج دو بازیکن تیمش از تمرینات این تیم در آستانه بازی مقابل ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس را تأیید کرد.

سولشائر از یک داستان تکراری خسته شد به گزارش   خبرورزشی ، اوله‌گنار سولشائر در نشست خبری پیش از بازی فردا تیمش مقابل ولورهمپتون در دور سوم جام حذفی انگلیس اعلام کرد که دو بازیکن دیگر تیمش جسی لینگارد و آنتونی مارسیال امروز بعد از تنها 15 دقیقه حضور در تمرینات، به خانه‌های خود برگشته‌اند. این در حالی است که علاوه بر آنها، من‌یونایتد اسکات مک‌تامینی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

او در این باره گفت: آنها یکسری مشکلات جزئی داشتند، خب مصدومیت که نه و در واقع آنها بیمار شده‌اند. آنها دچار سرماخوردگی شده‌اند و این هم در این مقطع از فصل طبیعی است. من باید ببینم که فردا کدام‌یک از بازیکنان ما آماده هستند.

سولشائر سپس از مصدومیت دوباره پوگبا که گفته می‌شود او را برای یک ماه خانه‌نشین می‌کند، گلایه کرد. پوگبا هر دو بازی رفت و برگشت تیمش مقابل منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را از دست می‌دهد. این در حالی است که او از سی‌ام سپتامبر (هشتم مهر) هرگز در ترکیب اصلی منچستریونایتد به میدان نرفته است.

سولشائر گفت: باز هم داستان قدیمی تکرار شده است. ما در دور سوم جام حذفی هستیم و داریم دوباره درباره پوگبا حرف می‌زنیم. او بعد از یک خانه‌نشینی طولانی مدت برگشت و واکنشی داشت، اما نتوانست مقابل برنلی به میدان برود. پل در قوزک پایش درد احساس می‌کرد. به همین دلیل از پای او عکسبرداری صورت گرفت و مشخص شد که او دوباره مصدوم شده است، اما این مصدومیت تشدید آسیب‌دیدگی سابقش نیست بلکه یک مصدومیت جدید است. مصدومیت پوگبا خیلی حاد نیست و همان‌طور که گفتم او را سه چهار هفته خانه‌نشین می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی