۰
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وعده داده که در این هفته به اردوی سرخپوشان در قطر اضافه شود، اما هنوز توافق با او در هاله‌ای از ابهام است.

کالدرون ارتباطش با انصاری فرد را قطع کرد!

به گزارش خبرورزشی  به نقل از میزان، در حالی که اردوی نیم فصل فصل پرسپولیس در قطر برنامه ریزی شده است، هواداران این تیم نگرانی‌هایی بابت بازگشت سرمربی خود دارند.

پرسپولیسی‌ها همچنان نگران وضعیت کادرفنی تیم خود هستند، زیرا آخرین روز‌های حضور گابریل کالدرون در تهران، اتفاقات پیچیده‌ای در دل خود داشت و باعث ایجاد جو عجیبی در کمپ سرخ‌ها شد.

کالدرون جدا از آن که شروط تازه‌ای برای ادامه همکاری داشت، از هیئت مدیره باشگاه درخواست کرده چند تن از مدیران این تیم و باشگاه را کنار بگذارند. در این میان نام افشین پیروانی مدیرتیم هم شنیده می‌شد و حتی برخی گفتند او در پی آن است تا زمینه برکناری محمدحسن انصاری‌فرد را از مدیرعاملی باشگاه فراهم بسازد.

به هر حال، اتفاقات و پیام‌های نگران‌کننده‌ای که از سوی کالدرون خطاب به مدیران پرسپولیس رقم خورد، دغدغه‌های قرمزپوشان را چندبرابر کرده است تا جایی که آن‌ها وارد جلسه هیئت مدیره عصر پنجشنبه شدند تا به گفت‎وگو در خصوص شرایط اخیر بپردازند. حالا این سوال را باید جدی‌تر از قبل پرسید: «گابریل کالدرون، خیال بازگشت به ایران و ادامه همکاری با باشگاه را دارد؟»

این در شرایطی است که هفته قبل گفته شد او ارتباط خود با مدیرعامل و ارکان مدیریتی باشگاه را قطع کرده و فقط با مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در ارتباط است. این شایعات در کنار هم می‌تواند پرسپولیس را وارد یک وضعیت عجیب و پیچیده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی