نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پرسپولیس حاضرند امید عالیشاه را به تیم‌های دیگر بدهند، اما برای این کار فقط یک شرط دارند.

به گزارش   خبرورزشی، همان‌طور که در جریان اخبار قرار دارید، طبق خواسته گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نام امید عالیشاه و آدام همتی را به صورت قطعی در لیست مازاد قرار داده و از این رو، اگر کالدرون در جمع سرخ‌ها بماند، این دو بازیکن در نیم‌فصل دوم هیچ نقشی در لیست تیم ندارند و مجبور به ترک کمپ قرمزپوشان هستند. با این حال، باشگاه برای عالیشاه یک شرط گذاشته؛ اینکه فقط با قرارداد قرضی از پرسپولیس جدا شود.

عالیشاه نمی‌تواند به صورت قطعی و برای طولانی مدت، پرسپولیس را ترک کند و فقط با باشگاه‌هایی در مورد انتقال این بازیکن مذاکرات ادامه پیدا می‌کند که شماره ۲ را به عنوان یار قرضی طلب کنند. در غیر این صورت، تا زمانی که باشگاه برنامه خود را تغییر ندهد، عالیشاه مجبور است بیرون از تمرینات بنشیند.

نکته دیگر در مورد این دو بازیکن هم جالب است؛ کالدرون اعلام کرده عالیشاه و همتی حق همراهی تیم در اردوی قطر را ندارند و درست بعد از بازی با نساجی، از تیم جدا شده‌اند.

گفتنی است عالیشاه در فصل هفدهم هم پرسپولیس را به بهانه طی کردن دوران خدمت سربازی ترک کرد و راهی تراکتور شد، اما در تبریز مشکلات بیشتری برایش پیش آمد و خیلی زود از لیست این تیم بیرون آمد. او به این خاطر که با باشگاه قرارداد داشت، فصل قبل و در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بسته بود، به لیست تیم بازگشت، اما دوباره در شرایطی قرار گرفته که مجبور به جدایی است. البته این جدایی طولانی نیست و او در شروع فصل آینده دوباره به پرسپولیس برمی‌گردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی