نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو جدید هیئت‌مدیره استقلال گفت: بنده برای حضور در فضای ورزش خیلی علاقه‌مند نیستم، اما امروز احساس کردم که فضای مناسبی بر استقلال حاکم نیست و به این فضا ورود کردم تا به تیم محبوبم کمک کنم.

به گزارش خبرورزشی، چند سالی می‌شود نامش به‌عنوان یک مدیر اقتصادی که علاقه زیادی به فوتبال دارد در رسانه‌های ورزشی منتشر و از وی به‌عنوان رفیق بزرگان استقلالی ازجمله امیر قلعه‌نویی یاد می‌شود. هرچند خودش معتقد است در این فوتبال با خیلی‌ها دوستی صمیمانه‌ای دارد که حتی پرسپولیسی‌ها نیز در دایره این دوستان قرار دارند. عبدالرضا موسوی جدیدترین عضو هیئت‌مدیره استقلال است، هرچند هنوز حکم رسمی‌اش ابلاغ نشده، اما کارش را آغاز کرده و در این مدت کوتاه با ارتباطاتش سعی کرده تا گوشه‌ای از مشکلات استقلال را برطرف کند. ضمن اینکه درخصوص حضور وی در استقلال طی چند روز اخیر شایعاتی مطرح شد. گفت‌وگویی با عضو جدید هیئت‌مدیره استقلال را در ادامه می‌خوانید.

چه دلیلی باعث شد به هیئت‌مدیره استقلال اضافه شوید؟
اول اینکه خودم با عشق و علاقه برای کمک به استقلال آمدم و می‌خواهم برای این تیم کار کنم. در وهله بعدی دیدم شرایط استقلال خوب نیست و وقتی از من خواستند در این تیم باشم، اعلام آمادگی کردم، آن هم نه به خاطر شخص خاصی یا حمایت از کسی بلکه به خاطر بخشی از مردم کشورم که استقلالی هستند. در این بین هم دوست دارم کاری انجام بدهم که عام‌المنفعه باشد یعنی بخش عمده‌ای از مردم از آن سود برده و راضی باشند. با چنین هدفی به استقلال آمدم و حاضرم در این شرایط به این تیم کمک کرده و ادامه بدهم.

آیا صحت ندارد که چنین سمتی به شما تحمیل شده است؟
آدمی نیستم که با زور به جایی بروم یا اگر بدانم حضورم برای جایی مفید نیست، به هر قیمتی بخواهم آنجا باشم. نه با زور به هیئت‌مدیره استقلال آمده‌ام و نه کسی من را تحمیل کرده است. تمام صحبت من این است که در شرایط عادی خودم وارد فضای ورزش نمی‌شوم، چون کار من نیست. کار من اقتصادی است و کار و زندگی خودم را دارم، اما حالا وقت کمک بود و زمانی که دیدم می‌توانم کمک کنم، آمدم. اینکه در رسانه‌ها چه چیزی نوشته می‌شود در هر صورت هرکسی می‌تواند هر تفسیری برای خود داشته باشد. در دوره زمانه بدی هستیم، دوره‌ای که بی‌اخلاقی در آن موج می‌زند، تهمت می‌زنند، فحش می‌دهند و هرچه بخواهند می‌نویسند و کاری هم ندارند نیت آدم‌ها خوب است یا بد.

ارتباط‌تان با پرسپولیسی‌ها هم دردسرساز شد!
بنده برای حضور در فضای ورزش خیلی علاقه‌مند نیستم، اما امروز احساس کردم که فضای مناسبی بر استقلال حاکم نیست و به این فضا ورود کردم تا به تیم محبوبم کمک کنم. با این حال دوست داشتن استقلال هم مانعی نیست که اگر به‌طور مثال پرسپولیس هم کمک بخواهد به این تیم کمک نکنم. من هیچ زمان علاقه شخصی‌ام را به رضایتمندی بخشی از مردم گره نمی‌زنم و البته کمک به پرسپولیس هم به معنای آن نیست که تعصبی به استقلال نداریم یا دشمن این تیم هستیم. مگر پرسپولیس دشمن ماست که این حرف‌ها زده می‌شود؟ ما در کنار هم جوانمردانه بازی می‌کنیم و رفیق هستیم. هدف ما کمک به فوتبال و امروز کمک به استقلال است و اگر ببینیم کمکی از ما ساخته نیست و فرد دیگری می‌تواند به این تیم کمک کند، بسم‌الله.

اظهارنظر عجیبی از شما منتشر شد مبنی‌بر اینکه به دعوت وزیر ورزش این سمت را پذیرفتید در حالی که وقت و حوصله این کار‌ها را ندارید! آیا این حرف صحت دارد؟
این حرف به این معناست که در زمان عادی و شرایط نرمال برای استقلال تمایلی برای حضور در این تیم ندارم؛ نه الان که وقت اضطرار است، خودم احساس کردم می‌توانم کمک کنم. یک موقع از جایی رد می‌شوید و می‌بینید یک اتفاقی افتاده، یا احساس مسئولیت می‌کنید و عواقبش را می‌پذیرید یا بی‌تفاوت از آن رد می‌شوید. با اینکه برخی مواقع کار خیر هم عواقبی دارد، اما باز هم آن را انجام می‌دهید. امروز استقلال دچار مشکلات عدیده و زیادی شده است. مربی رفته و هیئت‌مدیره به این روز افتاده، برای همین برای کمک احساس وظیفه کرده و به استقلال آمدم.

البته یک شایعه عجیب دیگر هم درخصوص شما منتشر شد مبنی‌بر اینکه هزینه عضویت موسوی در هیئت‌مدیره استقلال، تامین و ارائه سرویس و بلیت هواپیما برای مسابقات تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف است.
این حرف کذب محض است و اصلا صحت ندارد. نمی‌دانم چرا این دروغ‌ها گفته می‌شود. برای من هیچ شرطی نگذاشتند و فقط با هدف کمک به استقلال آمدم.

به استقلال کمک اقتصادی هم می‌کنید؟
کاری که در توانم باشد را برای تیم انجام می‌دهم و این مسائل از وظایف ذاتی من است. هرچند دوست دارم استقلال و پرسپولیس به جایی برسند که توسط خود مردم با راهکار‌های مختلف اداره شوند.

برخی می‌گویند وزیر ورزش با انتخاب مدیران ناکارآمد به این شکل به استقلال ضربه می‌زند؟
واقعا این‌طور نیست. اهل دروغ نیستم و با چشمانم دیدم که وزیر برای هر دو تیم دغدغه دارد، اما برخی مسائل از کنترل ایشان خارج است. من از شما سوال می‌کنم؛ در چنین فضایی که تهمت می‌زنند چه کسی حاضر است آبرویش را به حراج بگذارد؟ کدام فردی که هم متخصص باشد و هم مدیر و هم همه‌فن حریف حاضر است در چنین فضایی وارد گود شود؟ شما فکر می‌کنید چهار سایت که این مطالب را منتشر می‌کنند هدف‌شان انفجار است؟ خیر؛ آن‌ها بیشتر به دنبال به هم ریختن فضا هستند تا اینکه منفعتی به آن‌ها برسد. نمی‌شود همه چیز را در فضای عمومی گفت آن هم در برهه‌ای که یک حرف که زده می‌شود، هزار تفسیر از آن پدید می‌آید. من هم حاضرم در حیطه وظایفم به استقلال کمک کنم و آدمی نیستم که به‌طور مثال در مباحث فنی یا در مواردی که به هیئت‌مدیره ارتباطی ندارد ورود کنم.

حالا که دغدغه استقلال را دارید، چه قولی به هواداران استقلال می‌دهید؟
اول باید عرض کنم که هنوز حکم من نیامده و تا روزی که این بحث قانونی شود، باید صبر کرد. در وهله بعدی اینکه نمی‌توان قولی داد، اما در صورتی که به صورت رسمی عضو هیئت‌مدیره استقلال شوم، باید اختیارات لازم را داشته باشم تا بتوانم تصمیماتی را اعمال کنم. الان خدا را شکر حداقل تکلیف کادرفنی مشخص شده و حالا یک‌سری تکالیف بر دوش باشگاه است که باید با تامین آن‌ها و حمایت مالی و معنوی از بازیکنان و کادرفنی شرایط موفقیت تیم را فراهم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی