۰
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارسالی از محمود فخرالحاج

یکی دیگر از واقعیت‌نگاری‌های خبرورزشی پس از قطع همکاری نهایی استقلال با استراماچونی به اثبات رسید. هرگز دوست نداشتیم که این قطع همکاری به وجود می‌آمد و هرگز از آن‌هایی که هر بار با حاشیه و خبرهای فریبنده خود به دنبال جلب نظر هواداران آبی بودند نمی‌گذریم اما...

اما نشریه خبرورزشی در این دوره‌ای که با فضاهای مجازی هر لحظه به ساعت و دقیقه و ثانیه نرسیده مملو از خبرهای مختلف و ضد و نقیض و دروغین و فریبنده شده است، کار خودش را به درستی انجام می‌دهد.

هوادار فوتبال در این دوره به دنبال خبر واقعی است، از وعده‌های رنگارنگ و امیدوارکننده هر لحظه‌ای که آخر بی‌نتیجه شدند، خسته و کلافه و به انزجار رسیده است. اما خبرورزشی در طول این یک ماه اخیر و داستان باشگاه استقلال و استراماچونی دوباره ثابت کرد که به دنبال خبرهای واقعی با منبع‌های موثق و به دور از فریب و دروغ بوده است و در این امر موفق عمل کرده است.

ممنونیم از شما که باز منبع واقعی و قابل اعتماد برای ما خوانندگان و هواداران فوتبال هستید.

آن‌هایی که همچنان شما را به استقلالی یا پرسپولیسی بودن متهم می‌کنند، می‌گذاریم به حال خودشان باقی بمانند. اما برای ما خوانندگان قدیمی خبرورزشی، تیترها و خبرهای حاشیه‌ای رنگ واقعیت دارد. و خوشحال هستیم که نشریه‌ای را دنبال می‌کنیم که برای اطلاع‌رسانی دقیق به خوانندگان و همراهان خودش دست از تلاش بر نمی‌دارد.

هوادار فوتبال وقتی این همه دروغ و فریب و تهمت‌های بی‌شمار را در فاصله‌های کم و به دفعات بسیار و متوالی می‌بیند و می‌خواند دل‌زده و خسته می‌شود و به دنبال منبعی می گردد که آن‌ها را از واقعیت سیراب کند. روزنامه خبرورزشی از آن منابع واقع‌گرایی است که کاری به جلب نظر غیرواقعی عموم مردم ندارد و برای اطلاع‌رسانی دقیق خبری به اهالی فوتبال تلاش می‌کند.

خبرورزشی را به همین خاطر بیش از دو دهه است دنبال می‌کنیم و از همراهی با آن لذت می‌بریم و هیچ کاری به آن‌هایی که این نشریه را به رنگ‌های مختلف متهم می‌کنند نداریم.

این‌جا خبرورزشی مکانی است برای همه اهالی ورزش و فوتبال که به دنبال خبرهای واقعی هستند و آن‌هایی که مخالف تیترها و خبرهای این نشریه هستند بهتر است خودشان را از این روزنامه دور کنند و الا هرگز با متهم کردن این نشریه و عوامل آن به دو رنگ آبی و قرمز، به غیر از این‌که خودشان را آزار می‌دهند به هیچ هدفی نخواهند رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی