نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق ذوب آهن اصفهان به تیم فولاد خوزستان پیوست.

مهاجم زهردار نیجریه‌ای به فولاد پیوست به گزارش خبرورزشی، کریستین اوساگونا مهاجم اهل کشور نیجریه که فصل گذشته در تیم ذوب آهن اصفهان عضویت داشت، با تیم فولاد خوزستان به توافق رسید و سرخ‌پوشان جنوبی را در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم همراهی خواهد کرد.

این بازیکن ۲۹ ساله پس از ورود به ایران، تست‌های پزشکی را در تهران انجام داد و روز گذشته وارد اهواز شد. وی از امروز در تمرینات فولادمردان حضور یافت و منتظر پاسخ تست‌های پزشکی است تا قراردادش را به صورت رسمی ثبت کند.

کریستین اوساگونا در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به ذوب آهن اصفهان پیوست، در دور برگشت لیگ هجدهم ۱۳ بازی در ترکیب ذوب آهن حضور داشت و یک گل در هفته پایانی مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند. وی همچنین در لیگ قهرمانان آسیا برای ذوب آهن به میدان رفت و موفق به گلزنی شد.

این مهاجم بلندقامت نیجریه‌ای در تابستان امسال با امضای قراردادی به تیم ججویونایتد کره‌جنوبی ملحق شد و در ۱۱ مسابقه از نیم‌فصل دوم لیگ کره به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. با خاتمه رقابت‌های سال ۲۰۱۹ لیگ کره‌جنوبی و سقوط تیم ججویونایتد به دسته پایین‌تر، قرارداد اوساگونا با این تیم به پایان رسید و اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای فولاد خوزستان بازی کند.

شایان ذکر است، انس بنی‌یاسین و روح‌الله سیف‌اللهی ۲ بازیکن خروجی و سینا زامهران و کریستین اوساگونا ۲ بازیکن ورودی فولاد خوزستان در نقل و انتقالات میان فصل لیگ نوزدهم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی