نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان گفت: با بازگشت سرمربی تیم یعنی آقای تارتار و صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم، در نهایت تصمیم گرفتم در نفت مسجدسلیمان بمانم.

مکانی: هم فینالیست و هم قهرمان جام حذفی می‌شویم به گزارش خبرورزشی ، بعد از پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل شاهین بوشهر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، سوشا مکانی دروازه‌بان موفق این تیم، جدایی خود را از این تیم خوزستانی اعلام کرد. اما روز گذشته همین سنگربان خبر داد که به تیم نفت برمی‌گردد...

ظاهراً در نفت مسجدسلیمان ماندگار شدی؟
بله، با بازگشت سرمربی تیم یعنی آقای تارتار و صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم، در نهایت تصمیم گرفتم در نفت مسجدسلیمان بمانم.

از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتی؟
خب همان‌طور که گفتم تصمیم گرفتم در نیم‌فصل دوم هم مثل نیم‌فصل اول در مسجدسلیمان باشم. مردم مسجدسلیمان بسیار فوتبالی هستند و می‌خواهم به این تیم کمک کنم تا مثل نیم‌فصل اول موفق ظاهر شویم، ضمن این که من با همان قرارداد قبلی که داشتم برگشتم.

فکر می‌کنی می‌توانید در نیم‌فصل دوم موفق باشید؟
طبیعی است که نیم‌فصل دوم شرایط به مراتب سخت‌تر است و به دلیل شناخت بهتر تیم‌ها از یکدیگر به همراه تقویت تیم‌ها، بازی‌ها دشوار است و این مسئله برای همه تیم‌ها وجود دارد، اما ما می‌خواهیم مثل نیم‌فصل اول موفق باشیم و خودم من تمام تلاشم را می‌کنم تا آخرین روزی که در نفت مسجدسلیمان هستم بهترین نمایش‌ها را ارائه دهم.

جای خالی طیبی در خط دفاعی دردسرساز نمی‌شود؟
قبول دارم که طیبی یکی از مدافعان خوب فوتبال ایران است، ولی دیگر بازیکنان تلاش می‌کنند تا جای خالی او را پر کنند و تیم مثل گذشته موفق باشد.

نفت مسجدسلیمان در جام حذفی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده، به نظرت توانایی حضور در فینال را دارد؟
وقتی توانستیم با شایستگی به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم و تیم‌هایی مثل شهر خودرو را حذف کنیم، پس توانایی حضور در فینال جام حذفی را هم داریم البته بازی در جام حذفی دشوار است و حق یک اشتباه کوچک هم نداریم. ما می‌خواهیم دست به کار بزرگی بزنیم و با حضور در فینال، چشم به قهرمانی هم داشته باشیم.

با بضاعت مالی که نفت مسجدسلیمان داشت، شما رتبه هشتم جدول را به دست آوردید، در پایان فصل چه رتبه‌ای را برای این تیم خوزستانی پیش‌بینی می‌کنی؟
پیش‌بینی در فوتبال بسیار سخت است و هیچ کس نمی‌تواند درست پیش‌بینی کند، اما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا جزو ۶ تیم برتر جدول باشیم. اگر این اتفاق رخ بدهد برای ما کمتر از قهرمانی نیست، چرا که هزینه باشگاه نفت نسبت به دیگر تیم‌ها اصلاً قابل مقایسه نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی