۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم امید ازبکستان در ادعایی عجیب گفت: ایران ۲۰ دقیقه اول خوب کار کرد و بقیه بازی را در اختیار داشتیم و به برد نزدیک‌تر بودیم.

به گزارش   خبرورزشی ، لیوبینکو درولوویچ سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال ازبکستان پس از تساوی روز گذشته تیمش مقابل امید‌های ایران اضافه کرد: ایران از لحاظ فیزیکی تیم بسیار قدرتمندی بود، اما ما بازی خوبی مقابل آن‌ها انجام دادیم. تیم من به برد نزدیک‌تر بود و باید دو امتیاز از دست رفته در این مسابقه را در دو دیدار بعدی جبران کنیم.

به گفته وی، ایران ۲۰ دقیقه اول خوب کار کرد و بقیه بازی در اختیار ازبکستان بود و بهتر کار کردیم. یک اشتباه ساده انجام دادیم و گل خوردیم. موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که به گل نرسیدیم. امتیاز از دست دادیم، اما نمایش قابل قبولی داشتیم.

سرمربی صربستانی تیم امید ازبکستان خاطرنشان کرد: قهرمان شدن در این جام سخت است؛ آن هم برای دومین بار پیاپی. اما می‌خواهیم به این هدف برسیم. بازی مهمی در برابر چین خواهیم داشت و باید سه امتیاز را به دست بیاوریم. دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم. راجع به بازیکنانی که نیستند حرف نمی‌زنم و تنها از نفراتی صحبت می‌کنم که کنارمان قرار دارند و از نظر من بهترین نفرات به حساب می‌آیند.

تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در چارچوب رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که حکم انتخابی المپیک را دارد روز گذشته (پنجشنبه) در تایلند به مصاف ازبکستان رفت و به نتیجه مساوی یک بر یک دست پیدا کرد. شاگردان حمید استیلی نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشتند و موقعیت‌های جدی‌تری خلق کردند، اما سرمربی تیم امید ازبکستان نظر دیگری داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی