نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:‌ سهمیه صعود تیم‌ها از لیگ یک به لیگ برتر باید به دو نیم سهمیه افزایش پیدا کند.

افزایش سهمیه صعود تیم‌ها در لیگ یک به گزارش   خبرورزشی ، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک شبکه ورزش در مورد سهمیه صعود تیم‌ها از لیگ یک به لیگ برتر گفت: قطعا افزایش سهمیه صعود از دو تیم به دو نیم تیم می‌تواند برای لیگ یک بسیار مفید باشد و از هیئت رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهم به این مسأله به طور جدی ورود کند، زیرا لیگ یک اساس و پایه لیگ برتر است و بسیاری از تیم‌های لیگ یک نیز به تیم‌های رده پایه توجه دارند.

بهروان ادامه داد: اگر امکان افزایش سهمیه صعود تیم‌ها از لیگ یک به لیگ برتر وجود ندارد، پس بهتر است در یک پروسه زمانی رقابت‌های لیگ یک به جای 18 تیم به 16 تیم کاهش پیدا کند. در گذشته زمانی که من مسئولیت داشتیم، می‌خواستیم سهمیه را دو و نیم تیم کنیم اما برخی از دوستان در سازمان هیئت رئیسه لیگ مخالفت کردند.

وی تأکید کرد: افزایش نیم سهمیه صعود به رقابت‌های لیگ باعث می‌شود که تمامی تیم‌ها از بی‌انگیزگی خارج شوند و رقابت‌ها را تا هفته‌های پایانی به طور جدی دنبال کنند.

بهروان در مورد اینکه ظاهرا برخی از دوستان که در هیئت رئیسه سهمیه دارند مخالف افزایش سهمیه تیم‌های لیگ یک و لیگ برتر هستند،‌گفت: افرادی که در هیئت رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ هستند قطعا به منافع ملی فوتبال فکر می‌کنند و لیگ یک برای آنها اهمیت فراوانی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی