نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت آبی پوشان پایتخت گفت: بسیار دوست دارم فرهاد مجیدی در استقلال نتیجه بگیرد چون نتیجه گرفتن او مساوی است با اعتماد مدیران به مربیان داخلی و جوان.

به گزارش   خبرورزشی ، محمد مومنی در خصوص شرایط کنونی باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که از بارزترین آنها می‌توان به کاریزمای بالای او اشاره داشت. وی از خانواده استقلال و نماینده نسل جدید مربیان است که موفقیتش باعث می‌شود مدیران فوتبالی راحت تر به مربیان جوان داخلی اعتماد کرده و راه برای مربیان جوان بازتر می‌شود که این اتفاق در کل به سود فوتبال ایران است.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: با مجیدی در دهه هفتاد همبازی بودم و به خوبی او را می شناسم. مجیدی  پسر بسیار خوبی است و همانطور که در دوران بازیگری اتفاقات خوبی برای او رقم خورد و رشد خوبی داشت، در مربیگری هم موقعیت خوبی برای ستاره شدن دارد. 

وی افزود: در استقلال مشکلات زیادی وجود دارد و اگر یک مربی کم تجربه مثل مجیدی حمایت نشود، احتمال موفقیت او کم می‌شود. لذا باید همه دست به دست هم دهند تا فرهاد امسال موفق شود. موفقیت فرهاد مجیدی در واقع موفقیت یک نسل جدید از مربیان ایرانی است.

مومنی تصریح کرد: بهتر است فرهاد به دنبال این نباشد که راه استراماچونی را ادامه دهد. او باید مستقل باشد و مستقل فکر کند و تفکرات خودش را در تیم پیاده کند. این یکی از رموز موفقیت این مربی جوان است که امیدوارم به آن عمل کند. فرهاد باید خودِ خودش باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن از زیر سایه مربی موفقی مثل استراماچونی خارج شود. هواداران هم باید شرایط را درک کنند و این فضا را برای او ایجاد کنند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: حُسن بزرگ مجیدی محبوبیت او بین هواداران است و این باعث می‌شود حتی اگر در چند هفته اول هم انتظارات را برآورده نساخت، به او فرصت بیشتری بدهند. نباید با فشار وارد کردن به مجیدی اعتماد به نفس از او گرفته شود. نقش رسانه‌ها و به خصوص فضای هواداری استقلال در شبکه‌های اجتماعی نیز در این راستا بسیار زیاد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی