۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: از باشگاه درخواست رضایتنامه کردم و مجیدی با جدایی‌ام موافق است اما یکی من را راهنمایی کند که با چه کسی در باشگاه در تماس باشم؟

به گزارش   خبرورزشی ، میلاد باقری در خصوص مسائل پیرامونش در باشگاه استقلال گفت: در ابتدای امسال با اشتیاق فراوان با استقلال قرارداد امضا کردم ولی نگذاشتند به حقم برسم که بعدا در مورد آن صحبت خواهم کرد، متاسفانه شرایط به شکلی رقم خورد که احساس کردم بازی به من نمی‌رسد و ممکن است آینده فوتبالم تحت تاثیر بازی نکردنم قرار بگیرد.

وی افزود: در اواسط فصل درخواست رضایتنامه کردم و منتظر شدم تا نیم فصل برسد. بعد از آغاز تعطیلات اتفاقاتی رخ داد که استراماچونی از تیم جدا شد و مسئولان باشگاه مرتب درگیر بازگشت این مربی بودند و من هم هرچه سعی می‌کردم برای دریافت رضایتنامه با آنها مذاکره کنم یا آنها در ایران نبودند یا اگر بودند نمی‌توانستم آنها را پیدا کنم.

مدافع استقلال تصریح کرد: بعد از حضور آقای مجیدی هم من از باشگاه درخواست رضایتنامه کردم که اعلام کردند مجیدی با این موضوع موافق است اما یکی من را راهنمایی کند که با چه کسی در استقلال در تماس باشم؟ هیچکس جواب تلفن‌های من را نمی‌دهد آن هم در حالی که چند روز بیشتر تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است.

باقری افزود: مگر می‌شود یک بازیکن برای دریافت رضایتنامه‌اش این همه معطل شود؟ من در این چند روز بارها و بارها با مسئولان باشگاه تماس گرفته‌ام اما هیچکس پاسخگو نیست. خواهش من این است که مسئولان باشگاه تکلیف من را مشخص کنند تا آینده فوتبالم به خطر نیفتد.

مدافع استقلال در خصوص اینکه کامران منزوی در برنامه ورزش و مردم ادعا کرد مدافعی به نام بابایی را به نفت مسجد سلیمان می‌دهند اما استقلال بازیکنی با این نام ندارد و خیلی‌ها این اسم را به میلاد باقری ربط داده‌اند گفت: من نمی‌دانم آقای منزوی چه صحبتی انجام داده اما من مشکل خانوادگی دارم و می‌خواهم در تهران بمانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی