نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس این روز‌ها با مشکلات عدیده مالی مواجه شده و حساب باشگاه خالی خالی است!

برآورده کردن خواسته‌های‌ کالدرون 30 میلیارد بودجه می‌خواهد! به گزارش   خبرورزشی ، «ما یک تیم خوب داریم که دو بازیکن می‌خواهد، اما من به حمایت باشگاه نیاز دارم. شش ماه با من صحبت کردند و فقط گفتند ان‌شا‌ءالله فردا، اما در موبایل مسائلی می‌بینیم و می‌شنویم که حقیقت ندارد. من احمق نیستم! شما رزومه من به‌عنوان بازیکن و مربی را می‌بینید و من احمق نیستم. ولی من عاشق این مردم و تیم شدم، اما دروغ را تحمل نمی‌کنم. در این مدت با کاپیتان در ارتباط خواهم بود و امیدوارم طلب سال گذشته بازیکنان پرداخت شود. من همین‌جا می‌گویم بازیکن خارجی نمی‌خواهم و مسئولیت آن را می‌پذیرم. همان پول را به بازیکنان داخلی من بدهید. دو بازیکن ایرانی بیاورید و مطمئن باشید در صورت حمایت باشگاه می‌توانیم رقابت کنیم، اما دیگر دروغ تمام شود. من می‌خواهم به من احترام بگذارند. شش ماه احترام نگذاشتند. دروغ می‌گویند! من به بازیکنان و هواداران احترام گذاشته‌ام و با جان و دل کار کرده‌ام، اما فقط بی‌احترامی دیده‌ام. من در مورد پول صحبت نمی‌کنم و فقط از احترام می‌گویم.»

گابریل کالدرون در آخرین نشست مطبوعاتی پیش از ترک تهران و پس از بازی با نساجی مازندران این حرف‌ها را بر زبان آورد و تا همین امروز هم روی آن ایستاده است. مهم‌ترین شرط سرمربی آرژانتینی پرداخت مطالبات فصل گذشته و امسال بازیکنان و تسویه‌حساب با خودش و دستیارانش تا نیم‌فصل بوده است. دیروز یکی از دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به ما خبر داد برآورده کردن خواسته‌های مالی گابریل کالدرون رقمی حدود ۳۰ میلیارد تومان بودجه لازم داشت! باشگاه پرسپولیس این روز‌ها با مشکلات عدیده مالی مواجه شده و حساب باشگاه خالی خالی است!

از طرفی شنیده می‌شود مبالغی نیز در گذشته از اسپانسر دریافت و هزینه شده است. بنابراین تأمین ۳۰ میلیارد تومان در این مقطع کوتاه و تعطیلات نیم‌فصل امری محال به نظر می‌رسد. در جلسه خصوصی اخیر محمدحسن انصاری‌فرد با سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی این بحث مطالبات پارسال مطرح شده و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز از باتجربه‌های تیم مهلت گرفته است. البته گابریل کالدرون برخلاف شاگردانش هیچ مهلتی به باشگاه پرسپولیس نداد و یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرد. دستیاران مرد آرژانتینی نیز وسایل خود را جمع کرده و تهران را ترک کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی