نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال الکویت کویت و استقلال ایران، به نظر می‌رسد سعودی‌ها جنگ روانی به راه انداخته‌اند.

به گزارش خبرورزشی، امروز (جمعه) سایت کویتی «الانبا» در خبری مدعی شد که دیدار تیم‌های فوتبال الکویت و استقلال ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۴ روز به تعویق افتاده و قرار است پنجم بهمن، در زمین بی‌طرف و احتمالا در دوحه قطر برگزار شود.
در این خصوص اعلام شده از طرف ایران این موضوع در حال پیگیری است. همچنین قرار شده یکسری تضامین که کنفدراسیون فوتبال آسیا آن‌ها را خواسته و مهم‌ترینش تامین امنیت است، فدراسیون فوتبال بدهد تا بازی در ایران برگزار شود. فدراسیون فوتبال در حالی قرار است این تضمین را بدهد که وزارت امور خارجه، وزارت کشور، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های مربوطه کمک می‌کنند تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.
به نظر می‌رسد این ماجرا‌ها بیشتر بازی روانی و فشار رسانه‌ای از طرف سعودی‌ها و برخی کشور‌های عربی است. با این شرایط می‌طلبد فدراسیون فوتبال به صورت خیلی جدی در این مورد و امنیت ایران اظهارنظر کند.
همه این‌ها در شرایطی است که ولید الفراج، خبرنگار سعودی ادعا کرده که امسال حق میزبانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ایران گرفته می‌شود. به طور مثال یعنی وقتی تیمی از ایران با تیمی از امارات بازی دارد و ایران میزبان است، بازی در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود. از طرفی وقتی تیم اماراتی قرار است میزبان باشد، بازی در امارات برگزار می‌شود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی