نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا شکاری در مصاحبه‌ای تندوتیز به حرف‌های زلاتکو کرانچار سرمربی سابق تیم امید ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، زلاتکو کرانچار در مصاحبه‌ای در رابطه با تیم امید ایران انتقاداتی به کادر فنی تیم ملی و تصمیماتش، به خصوص در مورد تغییر پست‌ها داشته است و همین‌طور به حمید استیلی هم تاخته و گفته که او دوست داشت بیشتر از مسئولیتی که دارد، در کار‌ها دخالت داشته باشد. پس از اینکه چند بازیکن به صحبت‌های سرمربی سابق تیم امید واکنش نشان دادند، رضا شکاری نیز در گفتگویی کرانچار را فرد مناسبی برای حرف زدن در مورد حمید استیلی ندانست. صحبت‌های رضا شکاری مهاجم تیم تراکتور را در ادامه می‌خوانید.

آقای کرانچار شما در حد آقای استیلی نیستید
من نمی‌دانم چه جراتی داشته که در مورد آقای استیلی صحبت کرده است. شما حق دارید مصاحبه کنید، ولی حق ندارید در مورد آقای استیلی صحبت کنید، چون اصلا در حد آقای استیلی نیستید. ایشان هم خیلی لطف داشت به شما وقتی سرمربی تیم ملی بودید.

کرانچار خودش شجاعی را دفاع وسط بازی می‌داد!
دومین مسئله اینکه ایشان راجع به پست‌های بازیکنان هم صحبت کرده و گفته که علی شجاعی را جای مناسبی بازی نداده اند. حالا جالب اینکه علی شجاعی را خودش در پست دفاع وسط بازی می‌داد و در پست اصلی علی شجاعی هم همانجایی است که بازی کرد. حالا در این مورد نظر می‌دهد.

آقای کرانچار را شب‌ها در هتل نمی‌دیدیم
همچنین اردو‌هایی که ما می‌رفتیم، اصلا آقای کرانچار را شب‌ها در هتل نمی‌دیدیم. می‌دیدیم که بیرون می‌رفت، ولی نمی‌دیدیم کی برمی گردد. اصلا حالت عادی نداشت. همه چیز یادش می‌رفت. نمی‌دانم چه کاری می‌کردند.

به جای اینکه از استیلی تشکر کند، نمکدان شکست
در مرحله اول بازی‌های مقدماتی (فرودین ۱۳۹۸) اینقدر بد ترکیب چیده بود که یمن ما را بسته بود و بعد که من وارد زمین شدم، گل زدم و شرایط بازی تغییر کرد. خود ایشان بازی بعد می‌گفت که توپ‌ها را به شکاری بدهید، در حالی که قبل از آن اصلا به من اعتقادی نداشت. من اصلا می‌خواستم از اردو بروم که با صحبت‌های آقای استیلی به اردو بازگشتم. بازیکنان دیگر هم شرایط من را داشتند و آقای استیلی آن‌ها را بازگرداند. حالا به جای اینکه از آقای استیلی به خاطر نان و نمکی که خورده، تشکر کند، نمکدان را شکسته است. اصلا کرانچار نباید در مورد آقای استیلی حرف بزند و در حد ایشان نیست. آقای استیلی بزرگ این فوتبال است و خیلی برای تیم امید زحمت کشید. حتی از جیب خودش هزینه کرد. اصلا آقای استیلی معروف به این است که با آدم رفاقت می‌کند.

شکاری: وقتی کرانچار به هتل برمی‌گشت شرایط عادی نداشت

کرانچار هیچ تاکتیکی نداشت
من نمی‌دانم چرا کرانچار در مورد استیلی حرف زده است. من شخصا خودم اصلا راضی نبودم از حضور آقای کرانچار. نه تاکتیکی داشت و نه چیزی. حتی نمی‌توانستیم پاسکاری کنیم. شما، ولی دیدید که چطور مقابل کره جنوبی بازی کردیم و آن‌ها را توی قوطی کرده بودیم. ازبکستان را دو دروازه خالی نزدیم و بازی با چین را همه شاهد بودند که چقدر نزدیم. بعد هم به دلیل اختلاف گل حذف شدیم که نشان دهنده قدرت آقای استیلی است و همدلی که میان اعضای تیم ایجاد کرده بود.

استیلی نگذاشت همسترینگم پاره شود
آقای کرانچار اصلا نمی‌گذاشت هیچ کادری کنارش باشد. نمی‌خواهم یک سری مسائل را باز کنم و کرانچار را خراب کنم، ولی نباید در مورد استیلی حرف می‌زد. آقای استیلی خیلی بزرگوارتر از این حرف‌ها است. من دستش را می‌بوسم و همه جا گفته ام مثل پدرم است. حتی دیدید که بازی آخر بازی نکردم. من گفته بودم که با مصدومیت هم بازی می‌کنم، ولی چون می‌دانست اگر بازی کنم همسترینگم پاره می‌شود، به من بازی نداد و نشان داد که سلامتی بازیکن برایش مهم‌تر است. من، ولی به خاطر آقای استیلی حاضر بودم بازی کنم، ولی اینقدر گُل است که به من بازی نداد. از او ممنونم و واقعا همه بازیکنان را سرحال نگه داشته بود، ولی کرانچار این قدرت نداشت و اگر یکی بازی نمی‌کرد، قهر می‌کرد و نمی‌توانست شرایط را کنترل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی