نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این تو بمیرى، از آن تو بمیرى‌ها نیست! همه آمده‌اند پاى کار و حتى اینفانتینو را هم حساس کرده‌اند که این بازى نامردانه را به هم بزنند و به شیخ سلمان بحرینى، اجازه ندهند در نوکرى ارباب‌شان، هر کارى که خواست انجام دهد! پاى این عهد، یک ملت ایستاده‌اند!

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ باران که در لطافت طبعش خلاف نیست! در باغ لاله روید و در شوره‌زار خس!
... و البته این حکم که معانى متعددى دارد، در مورد «برف» هم مصداق کامل عینى دارد و بلکه هم بیشتر! بنابراین، اینکه با اولین برف زمستانى، اوضاع «آمد و شد» شهروندان تهران و نحوه ترافیک و ایجاد گره‌هاى حرکتى توسط خودروها، «قمر در عقرب» مى‌شود، به هیچ عنوان مربوط به جنس و شدت برفى که بارید، نمى‌شود!
در این موارد، همه نارسایى‌ها و مشکلات، زاییده نحوه مدیریت شهرى است و برآمده از هنجارهاى رفتارى که خود عامل مهمى به حساب مى آید در شکستن عرف‌هاى اجتماعى و تبدیل کردن هنجار‌ها به ناهنجارى‌ها! بنابراین، بارش برف، همچنان نعمت الهى است و بس!
براى برانکو مى‌بارد
عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد!
و براى برانکو ایوانکوویچ، خدا خواسته است! براى یحیى گل‌محمدى هم خدا خواسته است و او نیز نان قلبش را مى‌خورد! دیروز، رسماً و علناً اعلام شد که مربى مؤدب و محبوب ایرانى‌ها که براى پرسپولیسى جماعت، پدیده‌اى است که براى موفق شدن به فوتبال پاى گذارده، یک توفیق دیگر هم به دست آورد!
برانکو که شانس مربیگرى در تیم ملى ایران را از دست داد، چرا که نصف تا یک‌سوم طلبش از پرسپولیس را باید مى‌بخشید و او نبخشید، آخرین قدم را براى سکاندارى تیم ملى عمان برداشت و امضاى نهایى را هم پاى قرارداد فى‌مابین، انداخت!
حدود یک میلیون یورو براى مربیگرى در تیم عمان که در جام ملت‌هاى آسیا و بازى‌هاى مقدماتى جام جهانى، ١٢ امتیاز دارد! یعنى بیشتر از تیم ملى ایران و یعنى بیشتر از امتیازى که مارک ویلموتس به دست آورد و تیم ایران را پاى خطر حذف شدن قرار داد!
برانکو، از هر چه و هر جا بد دیده باشد از فوتبال ایران، جز خیر و خوبى و خوشى ندیده است! برانکو، این سال‌هاى اخیر، پول خوبى پارو کرد در همین منطقه!
چرخیدن چرخ گردون
گر چرخ به کام ما نگردد، کارى بکنیم تا نگردد!
... و این بار، همه یک داستانیم و عزم همه جامعه فوتبال ایران جزم شده است که زیر بار زورگویى عمله-اکره سعودى‌ها و اذنابشان نباید رفت و حق خود را باید گرفت و در این راه، هیچ هم ملاحظه نکرد و کوتاه نیامد!
شک نکنید که این بازى محروم کردن تیم‌هاى ایرانی از برگزارى مسابقه خانگى‌شان، یک کلک سیاسى است! یک پدرسوخته گرى از طرف نسناس‌هاى خناس حجاز و همپالکى‌هاى این قبیله که درباره‌شان این شعر کاملاً صدق مى کند که:
... ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جایى رسیدست کار
که تاج کیانی کند آرزو
تُفو بر تو اى چرخ گردون، تُفو!
اما این تو بمیرى، از آن تو بمیرى‌ها نیست! همه آمده‌اند پاى کار و حتى اینفانتینو را هم حساس کرده‌اند که این بازى نامردانه را به هم بزنند و به شیخ سلمان بحرینى، اجازه ندهند در نوکرى ارباب‌شان، هر کارى که خواست انجام دهد! پاى این عهد، یک ملت ایستاده‌اند!
کنفدراسیون هنوز رأى نداده است! گویا پى برده، این تو بمیرى از آن تو بمیرى‌ها نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی