۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: من با چند تن از مسئولان فدراسیون و باشگاه‌های درگیر در لیگ قهرمانان امسال صحبت کردم و از همه آن‌ها خواستم تحت هیچ شرایطی، تن به این ذلت ندهند.

به گزارش خبرورزشی، حسین کلانی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت فوتبال ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های جالبی به زبان آورد. کلانی که یکی از پیشکسوتان تحصیلکرده فوتبال کشورمان به حساب می‌آید، به ما گفت: «من که اصلاً از تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا سر درنمی‌آورم. مطمئنم نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا، آدم‌های عاقل از این تصمیمات متعجب می‌شوند. مگر می‌شود کنفدراسیون این‌طور تصمیم بگیرد که ایران نا‌امن است، اما کشور‌های دیگر مثل عربستان یا عراق امنیت دارند؟ عراق می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کند، آن وقت ایران نمی‌تواند؟ این دیگر چه تصمیمی است؟! مطمئناً حتی یک آدم منطقی هم برای این تصمیم‌گیری، رأی نداده است.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین در مورد تصمیم جمعی مدیران باشگاه‌های درگیر در لیگ قهرمانان برای کناره گیری از این تورنمنت افزود: «من با چند تن از مسئولان فدراسیون و باشگاه‌های درگیر در لیگ قهرمانان امسال صحبت کردم و از همه آن‌ها خواستم تحت هیچ شرایطی، تن به این ذلت ندهند. قطعاً کنار کشیدن از این بازی‌ها، شرافت بیشتری نسبت به حضور در آن با این خفت و خواری دارد. نباید تحت هیچ شرایطی وارد این مسابقات با این شکل و شمایل شویم. مگر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا از رأی خود برگشته و رأی به فعالیت تیم‌های ایرانی و میزبانی در کشورمان بدهند. من نظر خودم را گفتم و امیدوارم این تصمیم بتواند آبروی ایران و شخصیت فوتبال کشورمان را حفظ کند.»

کلانی در خصوص حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس نیز گفت: «یحیی پسر خوبی است و از جمله مربیان باهوش فوتبال ایران به شمار می‌رود. او می‌تواند پتانسیل‌های فنی خود را در ادامه فصل بروز داده و به پرسپولیس کمک کند. البته ما هم به عنوان پیشکسوت باید به گل‌محمدی کمک کنیم و او را تنها نمی‌گذاریم. من تردیدی در موفقیت این مربی ندارم، چون پرسپولیس قبل از پایان نیم‌فصل، وضعیتش خوب بوده و هواداران هم از این تیم حمایت می‌کنند. فکر می‌کنم با توجه به شرایط موجود، پرسپولیس بتواند نتایج خوب و درخشانی کسب کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی