۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها حمید مطهری به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس دارد.

به گزارش خبرورزشی، از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد حمید مطهری همه‌کاره تمرینات است و یحیی گل‌محمدی به نوعی همه کار‌ها را به او سپرده است. آن‌طور که شنیدیم کریم باقری دستیار دوم یحیی گل‌محمدی است. البته خود آقاکریم با این موضوع مشکلی ندارد. باقری در چهار، پنج سال گذشته به عنوان دستیار ایرانی کنار برانکو و گابریل کالدرون فعالیت کرده و حالا هم کمک یحیی گل‌محمدی است.

آندره پانادیچ همه‌کاره تیم برانکو
آندره پانادیچ از جمله دستیارانی بود که برانکو ایوانکوویچ با خود به ایران آورد. سرمربی کروات در این سال‌ها به هر تیمی می‌رفت او را به عنوان دستیار اول با خود می‌برد. یک مربی باهوش و تمرین‌دهنده مناسب که بدون شک نقش بسزایی در پیشرفت پرسپولیس داشت. همه بازیکنان پرسپولیس در آن مقطع همواره از تمرینات این مربی کروات تمجید کرده و مدعی بودند پانادیچ هر روز برای آن‌ها تمرینات تازه‌ای در نظر می‌گرفت که این به رشد و پیشرفت تیم کمک شایانی می‌کرد. به همین خاطر بود که باشگاه‌های کروات نام آندره پانادیچ را به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری خود انتخاب کردند و در نهایت هم با وسوسه کردن دستیار اول برانکو او را به کشورش بازگرداندند.

سرتن چوک یک فصل و نیم نفر دوم پرسپولیس بود
پس از جدایی آندره پانادیچ، سرمربی کروات پرسپولیس یک هموطن دیگر خود را به ایران آورد. سرتن چوک به ایران آمد که رابطه خوبی هم با بروبچه‌های تیم پیدا کرد. او یک تمرین‌دهنده خوب بود و یک فصل و نیم نفر دوم کادر فنی پرسپولیس ماند. برانکو در آن دوره کار‌ها را به سرتن چوک سپرده بود. چوک که یک فصل و نیم دستیار برانکو بود، پس از پیشنهاد تیم ملی کرواسی تصمیم به ترک ایران گرفت و به کشورش برگشت.

داداش برانکو بهترین تماشاگر تمرینات پرسپولیس!
پس از بازگشت سرتن چوک به کرواسی، برانکو نیز نزدیک‌ترین فرد یعنی برادرش را جایگزین او کرد! زلاتکو ایوانکوویچ که سابقه سرمربیگری در برق شیراز را در کارنامه داشت به قول برخی بازیکنان پرسپولیس بهترین تماشاگر تمرینات این تیم بود! بد نیست اشاره کنیم در این دوره خود برانکو طراحی تمرینات و کار‌ها را برعهده داشت و بیشتر فشار را تحمل می‌کرد و معمولاً از زلاتکو به عنوان کمک‌داور بازی‌های درون‌تیمی استفاده می‌کرد!

... و حالا حمید مطهری!
و حالا یحیی گل‌محمدی دستیار اول خود در شهرخودرو یعنی حمید مطهری را به پرسپولیس آورده و طبیعی است که از او بیشتر از باقری در تمرینات استفاده کند. ظاهراً آقاکریم هم مثل چهار، پنج سال گذشته مشکلی با این موضوع ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی