نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کل فدراسیون افتاده‌اند دنبال موضوع میزبانی. در حالی که دو تا وکیل و مسئول برای این موضوع کافی است.

به گزارش خبرورزشی، حسین فرزامی از پیشکسوتان و مدیران اسبق باشگاه استقلال معتقد است او و آن‌هایی که بیرون از باشگاه هستند کمتر از آن‌هایی که در رأس کارند دغدغه این تیم را ندارند.
 
اوضاع استقلال کمی آرامتر شده است.
اصلاً! شما از کدام آرامش حرف می‌زنید؟ این آرامش است که یک تیم نمی‌داند برنامه فردایش چیست؟ دیدید مجید نامجومطلق چه گفت؟ می‌گوید این‌قدر بلاتکلیف هستند که نمی‌دانند برای فردا چه برنامه‌ای باید داشته باشند. آن وقت می‌گویید تیم رو به آرامش می‌رود؟
 
خب این دیگر دست کسی نیست، از طرف AFC مشکلاتی به‌وجود آمده است.
درست ولی متأسفانه در فدراسیون هم مدیریت درست و حسابی نداریم. کسی به حرف آن‌ها توجه نمی‌کند. دیدید! تا در کویت فهمیدند ممکن است بازی‌شان این طرف و آن طرف شود فوری برای الکویت بازی گذاشتند ولی ما چطور؟ این بچه‌های تیم تا کی باید از این طرف زمین از روی موانع بپرند بروند آن‌طرف زمین و بعد دوباره برگردند و بپرند بروند آن‌طرف زمین؟ پس فوتبال چه می‌شود؟ چرا بازی‌های لیگ تعطیل است؟ در همه دنیا لیگ‌ها شروع شده ولی استقلال فعلاً نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد.
 
قبول دارید این به خاطر بداخلاقی AFC در قبال فوتبال ملی و مسائل سیاسی بود؟
قبول دارم ولی افرادی هستند که در کنار فوتبال پیگیر این مسائل باشند. یک تیم فوتبالی اسمش روی خودش است. فوتبالی! یعنی باید بازی کند و مردم هم بروند و بازی‌شان را ببینند. پس برای چه به آن آقا ۳ میلیارد تومان دادند و به آن یکی ۳ میلیارد با یک ماشین؟ در لیگ برتر انگلیس، فوتبال روز اول عید (ژانویه) برگزار می‌شود تا مردم بروند و بازی‌شان را ببینند. الان هم باید بازی‌ها را برگزار کنند تا فوتبالیست از تب و تاب فوتبال دور نشود.
 
این وقفه چه لطمه‌ای به استقلال می‌زند؟
به همه لیگ‌مان لطمه می‌زند. کل فدراسیون افتاده‌اند دنبال موضوع میزبانی. در حالی که دو تا وکیل و مسئول برای این موضوع کافی است. بابا! یک نگاه به دور و برتان بیندازید. الان در این منطقه همه مسابقات در حال برگزاری است و فقط این ما هستیم که کار و زندگی‌مان را زمین گذاشته‌ایم و دنبال میزبانی هستیم. خیلی هم عالی است و من شخصاً از مخالفان صددرصد این تصمیم AFC هستم ولی قرار نیست کاری که با حضور ۳، ۴ متخصص و سیاستمدارِ ورزشی حل و فصل می‌شود کل فوتبال ایران را مختل کند.
 
چه لطمه‌ای به فوتبال می‌زند؟
بدنی، فوتبالی و روحی و روانی. بازیکنی که فوتبال بازی نکند پژمرده می‌شود. بدنش تحلیل می‌رود و از بس انرژی دارد می‌خواهد به شکلی این انرژی اش را تخلیه کند. متأسفانه شرایط خوبی بر اوضاع فوتبال حاکم نیست. رئیس استعفا کرده و صدای واحدی از دل فدراسیون شنیده نمی‌شود. امیدوارم هرچه زودتر این وضعیت به پایان برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی