نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: تیمی که ۳ فصل پیاپی در قاره آسیا پرتماشاگرترین تیم می‌شود را نمی‌توان با هر مدیری که دم دست بود یا با او رفاقت داشتیم، اداره کرد.

به گزارش خبرورزشی، سعید لطفی که از منتقدان مدیریت باشگاه استقلال طی ماه‌های اخیر بود هنوز اطمینان کافی به مدیریت جدید استقلال نداشته و اوضاع پیش‌روی تیم را کاملاً مبهم می‌بیند.
فکر می‌کنید تیم در نیم‌فصل دوم بتواند روند دور رفت را ادامه بدهد؟
راستش با این شرایطی که برای استقلال درست کرده‌اند، هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما باید هر روز منتظر یک خبر بدِ تازه از باشگاه باشیم. یک روز بازی لغو می‌شود، یک روز بازیکنی که تصور می‌کردیم می‌آید، نمی‌آید و روز بعد می‌خواهند میزبانی را از تیم ما بگیرند.
خب ایراد کار از کیست؟
قطعاً بخش مهمی از این وضعیت به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. قبلاً هم این موضوع را به خود شما گفته بودم، افرادی در استقلال رأس کار هستند که هر قدر در سمت‌های دیگر کاربلد و توانمند به نظر می‌رسند ولی در ورزش و فوتبال چیزی از وضعیت مدیریت در آن سررشته ندارند. استقلال باید توسط افرادی اداره شود که به فوتبال و ریزه‌کاری‌های این رشته مسلط باشند و بتوانند آن را در سطح عالی اداره کنند. چون استقلال یک تیم معمولی نیست. تیمی که ۳ فصل پیاپی در قاره آسیا پرتماشاگرترین تیم می‌شود را نمی‌توان با هر مدیری که دم دست بود یا با او رفاقت داشتیم، اداره کرد.
الان که پول همه را دادند و لبخند رضایت روی لب همه نشسته، مدیریتش عالی نیست؟
پول خرج کردن و پرداخت قسط بازیکنان که مدیریت عالی محسوب نمی‌شود. مدیریت کاردان یعنی اینکه لقمه را از دهان رقبا بیرون بکشید و به خدمت خودتان دربیاورید. اصلاً از فرد یا افرادی که در این زمینه کاربلد هستند اسم نمی‌برم. همین الان و در این مدت هم اتفاقاتی مشابه رخ داد و همه فهمیدند اگر سعید لطفی یا لطفی‌ها، حرف مردم را تکرار می‌کردند که استقلال مدیریت خوبی ندارد منظورمان چه بوده است.
منطورتان پاتوسی و انتقالش به باشگاه فولاد است؟
گفتم اصلاً از فرد یا بازیکن اسم نمی‌برم. ماشاا... الان همه موبایل به دست هستند و از ریز اتفاقات خبر دارند. کسی آب بخورد همه متوجه می‌شوند و لازم نیست من دوباره آن‌ها را تکرار کنم. باید حرف تازه زد. باید قدم تازه برداشت. باز هم تأکید می‌کنم پرداخت پول و ایجاد راحتی برای تیم مهم است ولی همه مدیریت این نیست که پول بیاورید. باید در زمینه جذب بازیکن و دعوا کردن برای یارگیری هم این‎کاره باشید.
با این اوصاف فکر می‌کنید چه کسی باید در این وضعیت در رأس کادر مدیریتی استقلال قرار بگیرد؟
من نه وزیر ورزشم نه رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال. ولی این را می‌دانم اگر مدیر جدید و غریبه دم دست نیست، با نگاهی به گذشته نه چندان دور می‌توان فهمید که کدام مدیران در استقلال برای این هواداران جام می‌آوردند. کار شاقی نیست و فکر می‌کنم بودن تعدادی از همین مدیران فعلی کنار مدیران فوتبالی بهترین مجموعه مدیریتی را تشکیل می‌دهد. فقط باید وزیر بخواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی