نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از تساوی ۲-۲ آرسنال و چلسی در دربی لندن، یان رایت اسطوره آرسنال در استودیوی تلویزیونی پخش بازی با تکرار شادی بعد از گل سزار آسپیلی‌کوئتا به تمسخر او پرداخت.

به گزارش خبرورزشی، حرکت یان رایت اسطوره باشگاه آرسنال در استودیوی تلویزیونی پخش زنده دیدار دو تیم لندنی آرسنال و چلسی که در نهایت با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید، در انگلیس خبرساز شده است. یان رایت در استودیو بعد از ۲-۲ شدن نتیجه مسابقه و خنثی شدن گل آسپیلیکوئتا توسط هکتور بیرین در دقایق پایانی، زبان خود را بیرون آورده و شادی بعد از گل او را تقلید کرد.
عکس| اسطوره توپچی‌ها حرکت کاپیتان چلسی را تلافی کرد
در این بازی ابتدا چلسی به دلیل اشتباه عجیب و غریب شکودران مصطفی در پاس بسیار بد او به برند لنو و سپس خطای داوید لوئیس روی داوید آبراهام در دقیقه ۲۸ صاحب یک ضربه پنالتی شد که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد. اما گابریل مارتینلی در نیمه دوم و در دقیقه ۶۳ کار را به تساوی کشاند.
عکس| اسطوره توپچی‌ها حرکت کاپیتان چلسی را تلافی کرد
سزار آسپیلیکوئتا در دقیقه ۸۴ گل دوم چلسی را به ثمر رساند تا استمفوردبریج را غرق شادی کند. آسپیلیکوئتا بعد از زدن این گل در حال خوشحالی زبان خود را بیرون آورد. حرکتی که چند دقیقه بعد مشخص شد آرسنالی‌ها و به خصوص یان رایت اسطوره این تیم را عصبانی کرده بوده.
عکس| اسطوره توپچی‌ها حرکت کاپیتان چلسی را تلافی کرد
وقتی هکتور بیرین سه دقیقه بعد گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا نتیجه دوباره مساوی شود، دوربین‌های استودیوی پخش زنده تلویزیونی، یان رایت اسطوره آرسنال که به عنوان کارشناس در برنامه حاضر شده بود را نشان دادند که زبان خود را درست مثل آسپیلیکوئتا درآورده و به این ترتیب به او و حرکتش طعنه می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی