نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب وزارت که امثال زیدان و مورینیو بودند! انتخاب فدراسیون هم که ویلموتس بود. باز خدا پدر کفاشیان را بیامرزد که حداقل ۸، ۹ سال قبل کی‌روش را به ایران آورد!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ فدراسیونی‌ها روز‌های زوج می‌گویند گزینه خارجی هم برای تیم ملی داریم و روز‌های فرد می‌گویند دایی و قلعه‌نویی گزینه‌های ما هستند. بامزه اینجاست که هم قلعه‌نویی هرگونه مذاکره و صحبتی را رد می‌کند و هم دایی، اما رفتار سئول‌نشینان دو حالت دارد:
۱- آن‌ها واقعاً گزینه خارجی ندارند و فقط دارند وقت‌کشی می‌کنند تا استعلام علی دایی را بگیرند.
۲- خودشان هم نمی‌دانند گزینه داخلی می‌خواهند یا خارجی؟!
آنچه مسلم است فدراسیونی‌ها در ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیرنده اول و آخر نیستند و باید با وزارت ورزش و... هم هماهنگ کنند. هنوز فراموش نکرده‌ایم که چطور مازیار ناظمی کلی اسم درشت ردیف کرد تا زمان بخرد و بازی را عوض کند. بعد هم آقایان ناگهان یک قرارداد ترکمنچای‌گونه با ویلموتس بستند که کلی بیشتر از کی‌روش پول بگیرد و به عراق و بحرین ببازد! به‌طور کلی اگر مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش هیچ گزینه‌ای را برای تیم ملی انتخاب نکنند خیلی خوب می‌شود. یعنی اگر این کار برخلاف عرف رایج در تمام دنیا به مردم کوچه و بازار سپرده شود مسلماً انتخاب بهتری انجام می‌شود. انتخاب وزارت که امثال زیدان و مورینیو بودند! انتخاب فدراسیون هم که ویلموتس بود. باز خدا پدر کفاشیان را بیامرزد که حداقل ۸، ۹ سال قبل کی‌روش را به ایران آورد.
تیم ملی یک مربی مقتدر و نتیجه‌گرا می‌خواهد. مقتدر به این دلیل که به هیچ بازیکن و جریانی باج ندهد و نتیجه‌گرا به این دلیل که به عراق و بحرین در دور رفت باخته‌ایم و چاره‌ای نداریم جز آنکه آن‌ها را در دور برگشت ببریم، چون اگر نبریم اساساً فوتبال‌مان برای چهار سال نابود می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی