نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب سرمربی مناسب یک هنر است به‌خصوص در شرایطی که تیم ملی روز‌های سخت و پرفشاری را در پیش دارد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ قرار بود دیروز سرمربی تیم ملی انتخاب شود، اما نشد و فقط یکی از اعضای هیئت رئیسه در جمله‌ای تکراری گفت حضور مربی خارجی منتفی شد. انگار دوستان از اطلاع‌رسانی فقط همین را یاد گرفته‌اند که یک روز در میان بگویند دیگر گزینه خارجی نداریم. البته این وسط چند نکته مهم وجود دارد:
در حال حاضر گزینه خارجی مطرح شده دی بیاسی است که کارنامه چندان قابل دفاعی ندارد و ۳ سال از آخرین روز‌هایی که بیکار نبود می‌گذرد.
به شکل اعجاب‌آوری گزینه داخلی خیلی مناسبی هم نداریم و کسی نمی‌تواند با قاطعیت بگوید که مثلاً الان علی دایی بهترین گزینه است و حتماً نتیجه می‌گیرد.
فدراسیون فوتبال کماکان «رئیس» ندارد و همین مسئله کار را برای انتخاب سرمربی تیم ملی سخت‌تر کرده است البته آن زمان هم که رئیس داشتیم ویلموتس را انتخاب کردیم و از این حیث خیلی عقب نیستیم.
انتخاب سرمربی مناسب یک هنر است به‌خصوص در شرایطی که تیم ملی روز‌های سخت و پرفشاری را در پیش دارد. ما به شدت نیاز داریم که یک مربی باهوش، نترس و البته نتیجه‌گرا داشته باشیم و نگرانی بزرگتر، اما این است که ما اساساً مدیرانی نداریم که بلد باشند چنین انتخاب مهم و بزرگی انجام بدهند و در نتیجه اسم‌هایی را می‌شنویم که خیلی فوتبالدوستان را به آینده امیدوار نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی