نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نفت آبادان در پایان بازی با پرسپولیس به مدیران تیم تاخت و مدعی شد که مشکلات تیم مانع از دستیابی به اهداف اوست.

به گزارش خبرورزشی، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس (اینجا ببینید) اظهار داشت: اول در مورد بازی حرف می‌زنم. تبریک می‌گویم به تیم پرسپولیس، آنها تیمی بهتری نسبت به ما بودند. ما تا جایی که توانستیم بازی کردیم، اما آنها بهتر بودند. برای پیروزی مقابل این‌طور تیم‌ها باید صد درصد توان‌تان را بگذارید و بدون اشتباه بازی کنید تا شانس برنده شدن داشته باشید. تیم‌ پرسپولیس آنقدر بازیکن باکیفیت دارد که هر زمانی به آنها فضا بدهید می‌توانند کارشان را انجام دهند.

وی افزود: فکر می‌کنم در نیمه اول پرس خوبی انجام دادیم. بعد از گلزنی پرسپولیس کمی بازی آرام شد، ولی وقتی شما نیمکت ما را هم نگاه می‌کنید، ما نفرات زیادی نداریم که بخواهند کمک حال تیم باشند. با همه این‌ها بازهم به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها تیم خوبی هستند. سخت است برایم چنین چیزی بگویم، چون دوست ندارم بازنده این بازی باشم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: در ابتدای فصل همه تیم‌ها در اردو بودند و ما آخرین تیمی بودیم که کارمان را شروع کردیم. تمام تیم‌ها بازیکنان خودشان را گرفتند و ما آخرین بازیکنان مانده را جذب کردیم. یک ماه بازیکنان خارجی را بررسی کردیم. 24 ساعته در روز. یک ماه بدون اینکه استراحت کنم و بخوابم بازیکنان را بررسی کردم. بعد از یک ماه متوجه شدم، پولی برای جذب بازیکن خارجی نیست! بعد از چهار ماه قسط اولم را دریافت کردم. سپس گفتند بازیکنان دو روز بعد از من پول می‌گیرند، چون من نمی‌خواستم آن پول را بگیرم، اما بعد از شش ماه بازیکنانم پول گرفتند. امروز آیا شما دستیار اسلوونیای من را دیدید؟ چند بازی است او را ندیده‌اید؟ او رفت، چون پولش را ندادند. پس از این شش ماه، از من می‌پرسید چرا بازیکن نگرفتید. من از شما می‌پرسم، می‌دانید ما چرا بازیکن نگرفتیم. با این همه مشکل می‌خواهیم مقابل پرسپولیس برنده شویم و به آسیا برویم.

اسکوچیچ در ادامه تصریح کرد: عده‌ای از من درباره رحیم زهیوی سؤال داشتند. چون پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه بسته بود باید مبلغی را به فدراسیون می‌دادند برای جذب بازیکنان جدید. نکات زیادی وجود دارد. الان شما از من می‌پرسید چرا این‌طور شد و دنبال آسیا رفتن هستید. شما باید کاری انجام دهید و انتظار به ثمر رسیدن آن را داشته باشید. درباره خودم باید بگویم مثل دیوانه‌ها کار می‌کردم. من سه کار انجام می‌دادم. کار سرمربیگری، مربی بدنساز و آنالیز. فکر می‌کنید این برای من کافی است یا خیر؟ در 15 الی 20 روز چند باشگاه خواهان من بودند؟ یک، دو یا سه؟ بعضی از آن باشگاه‌ها حاضر بودند بندی که در قراردادم دارم را پرداخت کنند تا جدا شوم. با این حال ماندم، حداقل برایم بازیکن بیاورید! 15 الی 20 روز پیش برخی از باشگاه‌ها پول پرداخت می‌کردند تا من جدا شوم، اما الان که من مشکل دارم به من گفته‌اند اگر می‌خواهی بروی  باید همه پول را پرداخت کنی تا جدا شوی! به من این حرف را می‌زنند که هیچ چیز اینجا به دست نیاوردم و باید 40 هزار دلار دیگر بدهم تا از اینجا بروم. اینها در واقع رئیس زندگی ما هستند. باید شرایط و افراد را درک کنیم. اینکه در مورد مشکل قلبی من صحبت شده است، دروغ است. من یکسری مشکلات دارم. در آبادان هم دنبال درمان بوده‌ام، ولی کسی کمکم نکرد و برای درمان باید به کشورم بازگردم. شما از من می‌پرسید چند شانس در این بازی داشتیم؟! هفت ماه ما خیلی عالی بازی کردیم. فکر می‌کنید این تیم نباید یک یا دو بازی بد بازی کند؟ بله اینها در فوتبال وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: شما در مورد قرارداد صحبت کردید. من آدمی حرفه‌ای هستم، ولی در زندگی مسائلی است که خیلی مهم‌تر از قرارداد شماست. روز گذشته یک نفر در رادیو گفته بود من می‌خواهم به سپاهان یا تراکتور بروم. 20 روز پیش به باشگاه گفتم می‌خواهم به خانه بروم و برای شما می‌نویسم که به هیچ باشگاهی در ایران نخواهم رفت. چرا من باید به شما دروغ بگویم؟ شش ماه کاملا حرفه‌ای عمل کردیم و با تمام جوان جنگیدیم، ولی چرا به این تیم کمک نمی‌شود؟ چرا به این تیم کمکی نمی‌‌شود. من هم دوست دارم به آسیا بروم. تا 20 روز پیش مشکلی برای ماندن در آبادان نداشتم، اما الان شما کمک کنید و چیزی که می‌خواهم را به من بدهید. من هم نیاز به بازیکن خوب دارم، چرا تیم‌های دیگر می‌توانند بازیکن خارجی بگیرند. ما چه بازیکنی جذب کردیم؟ در دو ماه اول من اصلا نخوابیدم، چون بیشتر از چیزی که نیاز بود کار کردم والان به این مشکل برخورد کرده‌ام. نمی‌شود گاهی توقع زیاد داشت،‌ اهداف باید منطقی و نرمال باشد ولی ما تلاش کردیم همیشه بهترین باشیم. در مورد تاکتیک حرف زدند که چرا ما خوب بازی نکردیم، اما آیا تیم ما الان در شرایطی است که بتوانیم در مورد تاکتیک حرف بزنیم؟ فکر می‌کنید من از بازیکن خوب خوشم نمی‌آید؟ شما می دانید ما شش ماه است یک دفاع وسط نداریم، اگر قریشی، اهل شاخه یا کعبی مصدوم می‌شدند چه کسی می‌خواست این پست را پر کند؟ شاید این اشتباه مربی باشد،‌ اگر اشتباه از مربی است،‌ عوض کنید و به آسیا بروید، ولی باید مسائل اطراف را با دید نرمال نگاه و بررسی کرد. نمی‌دانم چرا کسی به این باشگاه کمک نمی‌کند، ولی ما تمام راه‌ها را مثل دیوانه‌ها  تلاش کردیم تا به جایی برسیم، شاید هم به خاطر این است باید پول هم بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی