نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول عصر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، در هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول صدرنشین لیگ میزبان سرخپوشان پاکدشت است و فجرسپاسی در شهرآورد شیراز به فرار از بحران فکر می‌کند.
مس رفسنجان- سرخپوشان پاکدشت
مسی‌ها این فرصت را دارند تا با پیروزی در بازی خانگی اختلاف خود با تعقیب‌کنندگان را بیشتر کنند هرچند حریف آن‌ها یعنی سرخپوشان پاکدشت با رضا عنایتی به دنبال نزدیک شدن به نیمه بالای جدول است. مسی‌ها آخرین بازی خود در خانه را به قشقایی باختند و به همین دلیل نباید در این بازی بی‌گدار به آب بزنند.
گل ریحان البرز – رایکا بابل
گل ریحان هفته قبل بالاخره طعم تلخ شکست را چشید و در خانه مقابل قشقایی غافلگیر شد. شاگردان محمد نصرتی حالا میزبان تیم فانوس به دست رایکا بابل هستند که با علی نظرمحمدی بد کار نکرده و اگر گل ریحانی‌ها حریف خود را دست کم بگیرند، چه بسا غافلگیر شوند. رایکا با پیروزی در این بازی شانس دارد که بالاخره از جمع فانوس به دستان جدا شود.
نود ارومیه – نیروی زمینی تهران
نودی‌ها که در نیم‌فصل دوم پرنوسان ظاهر شدند، برای باقی ماندن در کورس صعود محکوم به پیروزی مقابل مهمان خود هستند. حریف آن‌ها نیروی زمینی است که روز‌های خوب اواخر نیم‌فصل اول را فراموش کرده و نتایج بدی در نیم‌فصل دوم گرفته تا وضعیت تیم روانخواه بار دیگر بحرانی شود. نیروی زمینی البته برای متوقف کردن میزبان خود که شرایط خوبی ندارد، باانگیزه است.
خوشه طلایی ساوه – ملوان انزلی
خوشه طلایی هفته قبل دوئل حساس با آلومینیوم اراک را باخت تا فکری پس از ۳ پیروزی طعم شکست را بچشد. آن‌ها برای باقی ماندن در جمع مدعیان باید ملوانی را شکست دهند که هفته قبل با پیروزی مقابل فجرساپسی، غول‌کشی کرد و انگیزه زیادی برای این بازی دارد. اگر فکری نتواند امروز مقابل قوی سپید انزلی نتیجه بگیرد، کارش در ادامه لیگ سخت خواهد شد.
مس کرمان – داماش گیلانیان
مسی‌ها رفته‌رفته خود را به مدعیان نزدیک کردند و پیروزی در بازی امروز می‌تواند شرایط تیم مجتبی حسینی را بهتر هم کند. مسی‌ها حتی این شانس را دارند تا رده دوم جدول صعود کنند. حریف آن‌ها داماشی است که مشکلات مالی روی نتایج این تیم هم تأثیر گذاشته و حتی برای سفر به کرمان هم با مشکل روبه‌رو بودند، اما گاهی همین شرایط باعث می‌شود بازیکنان نتیجه‌ای غیرقابل باور را رقم بزنند.
فجرسپاسی شیراز- قشقایی شیراز
دو تیم شیرازی سرنوشت متفاوتی در نیم‌فصل دوم داشتند. فجرسپاسی عملکرد بسیار بدی داشته و باعث شده تا رده ششم سقوط کند، اما قشقایی بدون سرمربی و با هدایت رشید طهماسبی با غلبه بر مس رفسنجان و گل‌ریحان غول‌کشی کرد تا با روحیه‌ای خوب به شهرآورد بیاید. این بازی آخرین فرصت فجر برای باقی ماندن در کورس صعود است.
استقلال خوزستان – آلومینیوم اراک
آلومینیوم هفته قبل با غلبه بر خوشه طلایی یک بازی بزرگ را برد تا رسول خطیبی و تیمش با روحیه و امید به نزدیک شدن به مدعیان به اهواز بیایند. دوئل خطیبی با سهراب بختیاری‌زاده دیدنی است، اما بعید است آبی‌های اهواز به راحتی مقابل آلومینیوم امتیاز از دست بدهند و روز سختی در انتظار اراکی‌هاست.
بادران تهران – آرمان‌گهر سیرجان
بادرانی‌ها هفته قبل به تبریز هم رفتند، اما بازی این تیم مقابل شهرداری به دلیل بارش برف برگزار نشد تا شاگردان فرهاد کاظمی به میزبانی آرمان‌گهر بروند. سیرجانی‌ها با شکست پرگل داماش روحیه خوبی دارند و به دنبال نزدیک شدن به نیمه بالای جدول هستند که همین امر کار بادرانی‌ها را در این بازی سخت می‌کند.
سپیدرود رشت – شهرداری تبریز
سپیدرود هفته به هفته به قعر جدول نزدیک می‌شود و حالا برای فرار از جمع فانوس به دستان چاره‌ای جز غلبه بر قعرنشین لیگ ندارد. این در حالی است که شهرداری تبریز رضا صاحبی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد تا عزم خود را برای بقا در لیگ جزم کرده و از همین گام اول به پیروزی فکر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی