نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: مطمئن باشید مهاجمانی داریم که جای خالی دیاباته را پر کنند.

خبرورزشی/مهدی همدانی؛ استقلال شرایط خوبی پیدا کرده است. سه پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آبی‌پوشان را به شرایط مناسبی رسانده است. در این میان مجید نامجومطلق مربی بی‌حاشیه استقلال تأکید دارد تیم هنوز هم برای بهتر شدن فضا دارد. آقامجید همچنین معتقد است جدال با پرسپولیس مهم است، ولی فینال لیگ برتر نیست.

کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال این طور مقتدرانه استارت بزند، ولی نمایش تیم شما خیره‌کننده بود. چطور این اتفاق افتاد؟
خودتان شاهد بودید که در روز‌های قبل از آغاز پلی‌آف به خاطر برف شدید تهران حتی زمین مناسب برای تمرین هم نداشتیم، ولی انصافاً بعد از لطف خدا، تلاش و حرفه‌ای‌گری بچه‌ها کمک‌حال‌مان شد. ما حتی ۸ روز دیرتر از زمان مقرر کارمان را شروع کردیم و باتوجه به پرواز‌های متوالی و دیدار‌های فشرده، فعلاً همچنان در حال ریکاوری هستیم و هنوز نتوانسته‌ایم به‌طور جدی وارد بحث بدنسازی شویم، ولی واقعاً خوشحالیم که شرایط‌مان این‌طوری شد.

البته عده‌ای گفتند الریان آن تیم قدرتمند فصول قبل نبود.
الریان قدرتمند نبود؟ نه. اصلاً قبول ندارم. همین الریان شنبه‌شب الدحیل را که صدرنشین لیگ ستارگان قطر است، شکست داد. الریان ۵، ۶ بازیکن خوب و گرانقیمت خارجی داشت. همین «یاسین براهینی» را با کلی پول از پورتو خریده بودند. الریان تیم بسیار خوبی بود، اما استقلال موتور این تیم قدرتمند را از کار انداخت و یک برد مقتدرانه کسب کرد.

خیلی‌ها می‌گویند رمز موفقیت تیم شما این بوده که ساختمان ساخته شده توسط استراماچونی را خراب نکردید.
دقیقاً. بار‌ها هم من و هم آقای مجیدی تأکید کرده‌ایم که نمی‌خواستیم و نمی‌خواهیم ساختار خوبی که توسط آقای استراماچونی پایه‌گذاری شده را خراب کنیم. ما ساختمان ساخته شده توسط مرد ایتالیایی را خراب نکردیم. طبیعی است که هر مربی تفکرات خودش را دارد و کار را با اندیشه‌های خودش جلو می‌برد، ولی این بدان معنا نیست که هرچه از قبل بوده را خراب کنیم.

برسیم به جدال با پرسپولیس. نبودن شیخ دیاباته به استقلال لطمه نمی‌زند؟
بدون‌شک شیخ دیاباته بازیکن مؤدب و محبوبی است که در طول فصل کمک‌حال‌مان می‌شود، ولی برای جدال پنج‌شنبه احتمال حضورش در میدان کم است. البته شک نکنید ما در استقلال مهاجمانی داریم که می‌توانند جای خالی شیخ دیاباته را برای‌مان پر کنند.

راستی بازی پنج‌شنبه فینال لیگ برتر است؟
... (مکث می‌کند)، ببینید، این بازی خیلی مهم است. همه هم قبول داریم که مهم است، ولی من این مسابقه را به چشم فینال لیگ نمی‌بینم، چون فارغ از هر نتیجه‌ای دیدار‌های زیادی تا آخر فصل باقی مانده و نمی‌توان گفت برنده جدال پنج‌شنبه حتماً قهرمان لیگ برتر می‌شود. پرسپولیس و هوادارانش بسیار محترم هستند، ولی ما پنج‌شنبه به نیت برد وارد زمین می‌شویم و با پیروزی مقابل این تیم راه قهرمانی‌مان هموار می‌شود. البته باز هم می‌گویم هیچ تضمینی وجود ندارد که برنده بازی استقلال- پرسپولیس حتماً قهرمان لیگ شود، ولی نتیجه آن در تعیین قهرمان کاملاً مؤثر است.

شجاع خلیل‌زاده محروم شد. این مسئله چقدر به استقلال کمک می‌کند؟
همه بازیکنان پرسپولیس محترم هستند، ولی ما براساس تاکتیک تیم روبه‌رو برنامه‌ریزی می‌کنیم نه به‌خاطر بودن یا نبودن بازیکنان.

استقلال طی ۲ بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس پنالتی خراب کرده، اگر پنج‌شنبه صاحب پنالتی شوید، تکلیف چه می‌شود؟
حتماً برای این قضیه هم فکر کرده‌ایم و تا روز بازی مشخص می‌کنیم اگر پنالتی شد، چه کسی پشت توپ قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی