۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان از فصل قبل بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از باشگاه طلب دارند.

به گزارش خبرورزشی، محمدحسن انصاری فرد در مورد پست اینستاگرامی مشترک بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی (اینجا بخوانید) اظهار داشت: برخی رسانه‌ها اسنادی منتشر کردند مبنی بر اینکه بازیکنان طلب سال قبل خود را دریافت نکرده اند، اما بازیکنان ما بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از مطالبات سال گذشته خود را از باشگاه طلب دارند و اسناد مرتبط با این موضوع نیز وجود دارد.

وی افزود: برخی بند‌های موجود در قرارداد نیز خیلی بالا است. اینکه در آستانه شهرآورد این مسائل را مطرح می‌کنند و می‌گویند بازیکنان طلب ندارند اصلا درست نیست. قرار بود تا شروع نیم فصل دوم پرداختی را به پنجاه درصد برسانیم، اما نتوانستیم بیش‌تر از ۳۵ درصد پرداختی داشته باشیم. با توجه به اینکه عواید به دست آمده از طریق اسپانسر هزینه شده بود، با چالش مالی زیادی مواجه شدیم و امیدوارم بتوانیم در ۲ روز آینده پرداختی را به مرز ۵۰ درصد برسانیم.

انصاری‌فرد تاکید کرد: کادر فنی نیز هیچ دریافتی نداشته و تلاش می‌کنیم بخشی از مطالبات آنان را نیز پرداخت کنیم. شبانه روز در تلاش هستیم تا روند پرداخت مطالبات بازیکنان ادامه داشته باشد. بازیکنان را درک می‌کنیم. شاید این مشکلات موجب شود معادلات زندگی آن‌ها بر هم بخورد و از این رو نهایت تلاشمان را برای برآورده کردن تعهدات مالی خود انجام خواهیم داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی