نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بیست و دوم لیگ دسته اول به کام خوشه طلایی ساوه بود که با امتیاز از دست دادن مدعیان، توانست تا رده سوم جدول صعود کند.

به گزارش خبرورزشی، آلومینیوم اراک در دیداری که با تلفاتی برای حریف همراه بود به پیروزی رسید تا به مدعیان نزدیک شده تا شاهد تلفات در استان خوزستان و هلهله در استان مرکزی باشیم.
فرصتی که مس از دست داد
مس رفسنجان که در بازی رفت موفق شده بود سرخپوشان پاکدشت را ۳ بر ۲ شکست دهد در بازی برگشت و در خانه خود به چیزی جز تساوی رضایت نداد. رضا عنایتی معتقد بود تیمش باز هم مستحق برد بوده، اما به تساوی رسید. اما این نتیجه بیشتر به ضرر مس رفسنجان شد که در کورس صعود به سه امتیاز احتیاج داشت، اما به یک امتیاز رسید.
گربه سیاه گل ریحان
رایکا را باید گربه سیاه گل ریحان البرز نامید. تیمی که ۴ امتیاز از گل ریحان مدعی صعود گرفته است. در بازی رفت دو تیم به تساوی یک- یک رسیدند و در بازی برگشت هم به تساوی صفر- صفر. نصرتی اعتقاد داشت دروازه‌بان رایکا در این بازی ۱۰ دقیقه وقت تلف کرده و نظرمحمدی این چیز‌ها را به او یاد داده که با واکنش سرمربی رایکا روبه‌رو شد و گفت نصرتی باید ظرفیت ناکامی را داشته باشد.
خوشه طلایی خوشحال
خوشحال‌ترین تیم در بالای جدول خوشه طلایی بود که از امتیاز از دست دادن سایر مدعیان نهایت بهره را برد و با یک پیروزی اقتصادی مقابل ملوان به رده سوم صعود کرد. فکری ۴ برد در ۵ بازی داشته و به نظر می‌رسد خوشه طلایی با ادامه این روند رنگ لیگ برتر را ببیند. قوی سپید، اما با شکستی که در این دیدار پذیرفت به جمع فانوس به دستان برگشت. بازی رفت را خوشه طلایی در انزلی ۳ بر ۲ برده بود.
حکایت فجر سپاسی بحران‌زده
عجیب است که فجری‌ها هنوز نتوانسته‌اند طعم پیروزی را در نیم‌فصل دوم بچشند. این تیم در شهرآورد شیراز هم ناکام بود و در شرایطی که بازی رفت را ۲ بر صفر از قشقایی برده بود در بازی برگشت به تساوی رضایت داد تا قشقایی از یک تیم بالای جدولی دیگر هم امتیاز بگیرد.
نود قدرنشناس
نودی‌ها در بازی رفت در تهران نیروی زمینی را بردند، اما در بازی برگشت و در شرایطی که حریف وضعیت چندان خوبی در نیم‌فصل دوم نداشت نتوانستند به پیروزی برسند. این تساوی و قدرنشناسی شاگردان وحید بیاتلو آن‌ها را از کورس عقب انداخت و باید دید نودی‌ها به این وضعیت پرنوسان خود خاتمه می‌دهند یا نه؟
۶ امتیاز قعرنشین به سپیدرود
سپیدرود که روز‌های پرنوسانی را سپری می‌کند با پیروزی مقابل قعرنشین از جمع فانوس به دستان جدا شد. شهرداری در هر دو بازی سه امتیاز را به سپیدرودی‌ها داده تا کمک شایانی به امتیازگیری این تیم بکند. شهرداری اولین حضور رضا صاحبی روی نیمکتش را تجربه می‌کرد که طعم شکست را چشید.
بادران حریف را ۶تایی کرد
بازی رفت بادران با آرمان گهر سیرجان ۲-۲ مساوی به پایان رسید و در بازی برگشت بادران ۴ گل به حریف خود زد تا آرمانی‌ها ۶تایی شوند. بادران که پرفراز و نشب بوده با این برد روحیه گرفت، اما کارش برای رسیدن به جمع مدعیان سخت است.
شکست پرماجرای استقلال
استقلال خوزستان که با سهراب بختیاری‌زاده عملکرد بدی نداشت این هفته در خانه مغلوب آلومینیوم اراک شد تا رسول خطیبی و تیمش به مدعیان نزدیک شوند. پس از پایان بازی برخی از لیدر‌ها و تماشاگران تیم اهوازی به بختیاری‌زاده حمله‌ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند که پس از این ماجرا، سهراب عطای ماندن در استقلال خوزستان را به لقایش بخشید و از سمت خود استعفا کرد.
خوشبختی دوباره مس
مسی‌ها برای دومین بار سه امتیاز از دیداری گرفتند که در آن به میدان نرفتند. اولین بار شهرداری تبریز مقابل این تیم به میدان نرفت و حالا هم داماش گیلان، اما سازمان لیگ قصد دارد به شدت با داماشی‌ها برخورد کند.
تیم برتر هفته: بادران تهران
در هفته فقر گل در لیگ دسته اول، بادران با زدن ۴ گل به مهمان خود بهترین برد هفته را کسب کرد تا به مدعیان هم نزدیک شود.
مربی برتر هفته: فرهاد کاظمی (بادران)
درست زمانی که احساس خطر می‌کند با یک نتیجه خوب تیمش را برای ادامه بازی‌ها امیدوار نگه می‌دارد. فرهاد کاظمی این هفته شایسته انتخاب شدن به عنوان مربی برتر است.
بازیکن برتر هفته: فرزاد حاتمی (بادران تهران)
مهاجم سابق سرخابی‌ها حالا در لیگ یک هم گلزنی می‌کند. او با دو گلی که مقابل آرمان گهر به ثمر رساند نقش مهمی در برد پرگل بادران داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی