نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: استقلال باید خودش را با غیبت احتمالی دیاباته وفق بدهد.

نیکبخت: امیدوارم استقلال، پرسپولیس را شکست بدهد به گزارش خبرورزشی، علیرضا نیکبخت‌واحدی درباره دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال، اظهار داشت: ما در یکی، دو سال اخیر دربی‌های خوبی را دیدیم و بازی‌های اخیر دو تیم در لیگ برتر هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

وی افزود: عملکرد دو تیم در لیگ برتر این نوید را می‌دهد که دربی 92، یک بازی جذاب، تماشاگرپسند و پُر گل خواهیم بود. البته در دربی معمولاً تک موقعیت‌ها نتیجه بازی را مشخص می‌کند، اما در کل امیدوارم دو تیم هم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال با اشاره به حضور یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی در کادر فنی دو تیم، خاطرنشان کرد: از اینکه سنت‌شکنی شده و دو مربی که جوان و تقریباً هم نسل ما بودند، روی کار آمده‌اند خوشحالم. به هر حال حضور این دو سرمربی در پرسپولیس و استقلال، قطعاً بازی را جذاب‌تر هم خواهد کرد.

نیکبخت ضمن ابراز امیدواری برای پیروزی استقلال در دربی گفت: امیدوارم استقلال برنده بازی باشد، چون کاملاً به این برد نیاز دارد.

وی راجع‌به غیبت شیخ دیاباته در دربی به خاطر مصدومیت، گفت: چون فعلاً نرسیدن دیاباته به این بازی قطعی نشده، نمی‌توان راجع‌به آن صحبت کرد. با این حال استقلال باید خودش را با این قضیه وفق بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی