۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ایرانی خنت دلیل انتخاب این تیم را مشاوره سرمربی سابق تیم ملی ایران عنوان کرد.

محمدی: از آلمان و فرانسه پیشنهاد داشتم به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت «voetbalnieuws» هلند؛ میلاد محمدی، مدافع ایرانی تابستان گذشته به صورت رایگان به خنت آمد. او از سوی اندرلخت نیز مورد توجه بود ولی خنت را انتخاب کرد و از این انتخابش راضی است.

محمدی عنوان کرد: می توانستم در روسیه بمانم. همچنین در تابستان گذشته از فرانسه و آلمان نیز پیشنهاد داشتم. با این وجود کشور بلژیک را با مشاوره‌ای که با مارک ویلموتس داشتم، انتخاب کردم. همچنین مانوئل فریرا، دستیار ویلموتس به من کمک زیادی کرد. آنها به من گفتند که انتخاب خنت با پیشرفتت در ورزش و غیر آن می شود. بعد از آن از علی قلی زاده بازیکن شارلروا درباره این تیم سوال کردم. او به من گفت: خنت تیمی است که همیشه فصل را با قرار گرفتن در میان 5 تیم نخست به پایان می برد.

وی افزود: شما وقتی به لیگ بلژیک می‌آیید باید خودتان را با این لیگ وفق دهید. در ابتدای کار تفاوت زیادی با لیگ روسیه در آن ندیدم. در بسیاری از صحنه با استارت‌های برق آسیا از رقبا جلو زدم. اما رفته رفته وضعیت بهتر شد. آنچه که من را در اینجا غافلگیر کرد، سرعت بالای لیگ بود. با این وجود شما باید انرژی زیادی داشته باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی