نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم استقلال پیش بینی‌اش از دربی را به خبرنگاران حاضر در تمرین آبی پوشان اعلام کرد.

میلیچ: استقلال با 2 گل دربی را می‌برد به گزارش خبرورزشی، هرویه میلیچ پیش از آغاز تمرین امروز استقلال و در آستانه دربی اظهار داشت: همه بازیکنان برای این بازی آماده هستیم. می دانیم چه بازی مهمی است. برای هر دو تیم و طرفدارانشان این بازی مهم است. ما با یک شکل تیمی خیلی خوبی می آییم و در مورد بردمان مطمئن هستم.

مدافع کروات آبی‌پوشان در مورد بازی در دربی قبلی و اولین تجربه حضورش در این شهرآورد عنوان کرد: این یک تجربه جدید و خاص برای من بود چون 80-90 هزار تماشاگر در استادیوم بودند. دربی‌های زیادی را در ایتالیا و کرواسی بازی کرده‌ام و رزومه‌ام را می‌دانید اما برایم مهم این است چه 90 دقیقه باشم یا نباشم و چه استادیوم پر باشد یا نباشد تمرکزمان را در این بازی حفظ کنیم.

وی در خصوص تقابل با بازیکنان سرعتی و هجومی پرسپولیس تصریح کرد: من 6، 7 بازی پرسپولیس را دیده‌ام آنها چند بازیکن ملی‌پوش دارند در کناره‌ها بازیکنان سرعتی و تکنیکی دارند اما فرهاد مجیدی و کادرش ما را برای این بازی آماده کرده‌اند.

میلیچ در مورد مصدومیت شیخ دیاباته مهاجم استقلال اظهار داشت: من خیلی متأسفم که او دربی قبلی را از دست داده بود و این دربی را هم از دست داد اما ما جانشینان خوبی برای او داریم، قائدی، مطهری و تبریزی آماده هستند. هر کسی که نتواند برای تیم بازی کند بازیکنانی هستند که بتوانند جانشین او شوند.

مدافع کروات استقلال در خصوص پیش‌‌بینی‌اش از بازی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: استقلال این بازی را دو بر صفر می‌برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی