نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: انصافاً پرسپولیس هم مهره‌های قابلی دارد، ولی روز دربی تیمی که قدر موقعیت‌های خودش را می‌داند و در میانه زمین جنگندگی و دوندگی بیشتری دارد، برنده است.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا اکبرپور مهاجم اسبق استقلال می‌گوید تجربه فرهاد مجیدی در دربی به کمک او خواهد آمد. این گفتگو را بخوانید.
 
درباره جدال سرخابی‌ها برای‌مان بگویید.
قطعاً دربی سختی خواهد بود و در عین حال فکر می‌کنم زیبا هم از آب درآید. هم استقلال و هم پرسپولیس در اوج خود هستند و بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند و به احتمال قوی دربی پنج شنبه برخلاف بسیاری از دربی‌ها قشنگ خواهد بود.
 
شانس استقلال برای برتری چقدر است؟
استقلالی‌ها با انگیزه‌تر هستند. موفقیت در آسیا و لیگ برتر از لحاظ فنی و روحی آبی‌پوشان را در شرایط عالی قرار داده است. به نظرم این بازی اگر قرار باشد برنده داشته باشد استقلال خواهد بود.
 
و بعضی‌ها هم می‌گویند شاید مساوی شود.
امیدوارم اگر مساوی می‌شود پرگل باشد و تماشاگران راضی به خانه‌های‌شان بروند.
 
اما مساوی برای استقلال خوب نیست.
بله ما می‌خواهیم به صدر جدول برسیم و باید ۳ امتیاز دربی را بگیریم و جایگاه پرسپولیس را هم در صدر جدول متزلزل کنیم. من به برد استقلال در دربی خوشبین هستم.
 
جدال مجیدی و گل‌محمدی هم جالب خواهد بود.
بله فرهاد به خصوص برای دربی نقشه‌های زیادی در سر دارد. او خوب می‌داند اگر استقلال دربی را ببرد هم جایگاهش مستحکم خواهد شد و هم قدم بلندی به سوی قهرمانی برخواهد داشت. به نظرم مجیدی و گل‌محمدی جزو بهترین مربیان لیگ هستند.
 
پرسپولیس هم این روز‌ها عالی کار می‌کند.
بله انصافاً پرسپولیس هم مهره‌های قابلی دارد، ولی روز دربی تیمی که قدر موقعیت‌های خودش را می‌داند و در میانه زمین جنگندگی و دوندگی بیشتری دارد، برنده است.
 
غیبت دیاباته را چطور می‌بینید؟
کار استقلال بدون دیاباته سخت خواهد بود. امیدوارم به دربی برسد چرا که مشکل گلزنی تیم را حل خواهد کرد اگر چه استقلال به طور حتم فکری به حال این وضعیت خواهد کرد و مجیدی از تبریزی و مطهری باانگیزه بهره خواهد برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی