نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف تصور عموم، سیستم کمک داور ویدئویی بیش از همه به شیاطین سرخ فوتبال انگلیس کمک کرده است.

شیاطین عاشق VAR!

به گزارش خبرورزشی، نتایج یک تحقیق جدید نشان داده تیم فوتبال منچستریونایتد بیش از بقیه تیم‌های فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از تصمیمات کمک داور ویدئویی (VAR) سود برده است.

نظرسنجی یاد شده بین هزار و ۴۱۹ نفر در سراسر بریتانیا انجام شد. فقط یک نفر از هر ۲۵ نفر گفته‌اند که VAR خیلی خوب کار کرده است. ۲۶ درصد هم معتقدند VAR خیلی بد کار کرده است. بیشترین نارضایتی از VAR در شمال غرب انگلیس است؛ جایی که باشگاه‌های شهر منچستر، لیورپول، اورتون و برنلی در آن واقع شده‌اند. ۳۵ درصد از رأی دهندگان در آن ناحیه، عملکرد VAR را «خیلی بد» توصیف کردند.

همچنین ۲۹ درصد از شرکت کنندگان باور داشتند استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی، تا حد زیادی از لذتبخش بودن مسابقات کاسته و حتی ۳ درصد گفتند بر اساس رویه جدید، مسابقات خیلی لذتبخش‌تر شده است. در حالی که ۱۵ درصد از افراد خواستار برچیده شدن استفاده از VAR بودند، ۷۴ درصد اعتقاد داشتند باید از VAR استفاده کرد، اما تغییراتی در آن اعمال کرد. ۸ درصد گفتند همین سیستم با همین روال خوب است و البته ۳ درصد هم نظری نداشتند.

از استفاده داوران از نمایشگر‌های کنار زمین ۵۲ درصد حمایت شد. به علاوه از نشان داده شدن تصویر بازبینی به هواداران حاضر در ورزشگاه ۴۹ درصد، از شنیدن مکالمات داوران و اتاق VAR به میزان ۴۳ درصد و از تعیین محدودیت زمانی برای تصمیم گیری ۴۲ درصد حمایت شد.

ااگر سود و ضرر هر تیم از VAR را در کنار هم قرار بدهیم و به یک جمع بندی برسیم، شفیلدیونایتد بیشترین ضرر را از VAR کرده است (به اندازه ۵ گل) و این سیستم بیشتر از هر تیمی به نفع منچستریونایتد بوده و این تیم به اندازه ۳ گل از ماجرای جدید سود برده.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی