نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دوشنبه گذشته و در فاصله ۷۲ ساعت به دربی، بازیکنان پرسپولیس در استوری‌هایی هماهنگ و مشابه به وضعیت مالی باشگاه خود انتقاد کردند اما دلیل این اقدام هماهنگ آنها چه بود؟

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس هرچند در استوری هماهنگ خود به هواداران وعده دادند در دربی با همه وجود می‌جنگند، اما کنایه هم زده‌اند که این اتفاقات و بی‌توجهی‌ها می‌تواند تمرکز آنان را در آستانه بازی با استقلال برهم بزند! اما به‌راستی ماجرا چیست؟ پشت‌پرده این استوری‌ها چه کسی است و بازیکنان دقیقاً چه افرادی را هدف قرار داده‌اند؟

در این ارتباط شنیدیم منظور شاگردان یحیی گل‌محمدی هیئت مدیره کنونی باشگاه پرسپولیس است. یکی از بازیکنان پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خود نداشت به ما گفت: «فرق ما با استقلال چیست؟ هر دو تیم زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می‌شود، اما در هیئت مدیره استقلال دو عضو پولدار و متمول حضور دارند که برای پرداخت پاداش بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند در حالی که در هیئت مدیره پرسپولیس از این خبر‌ها نیست. همه فقط حرف می‌زنند و وعده می‌دهند! چرا وزارت ورزش و جوانان فکری برای تغییر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و استفاده از افراد پرسپولیسی متمول و علاقه‌مند به سرنوشت این تیم نمی‌کند؟» اشاره طرف به حضور اسماعیل خلیل زاده و عبدالرضا موسوی در هیئت مدیره باشگاه استقلال بود. دو فردی که یکی در زمینه هتل‌داری فعال است و آن دیگری شرکت هواپیمایی دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی