۰
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال به خبرورزشی گفت: روحیه استقلالی‌ها برای شکست پرسپولیس بالاتر است.

به گزارش خبرورزشی، با محمد مؤمنی مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال در آستانه شهرآورد هم‌صحبت شدیم و از او سؤالاتی درباره این بازی مهم پرسیدیم. 
از شهرآورد برای‌مان بگویید؟
این بازی زیاد هم سخت نیست، چون کیفیت فنی سرخابی‌ها بالاست، اما زمانی کار سخت می‌شود که هیجان تماشاگران روی بازیکنان تأثیر بگذارد و تمرکز کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها به هم بخورد. در اکثر شهرآورد‌ها چشم بعضی بازیکنان سیاهی می‌رود و فشار تماشاگران در تیم‌ها اثر می‌گذارد. به اعتقاد من علاوه بر این خلاقیت‌های فردی در شهرآورد نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت.
 
حضور گل‌محمدی و مجیدی روی نیمکت سرخابی‌ها را چطور می‌بینید؟
این یک شهرآورد تمام ایرانی است. مجیدی کنار خودش نامجومطلق را دارد و گل‌محمدی هم مطهری را قرار داده است. کادر فنی تیم‌ها کاملاً مسلط به شهرآورد هستند و کسانی که بهترین تصمیمات را در جریان بازی بگیرند و بر اوضاع مسلط باشند موفق خواهند بود.
 
کدام تیم شرایط بهتری در این بازی دارد؟
روحیه استقلالی‌ها برای شکست پرسپولیس بالاتر است. برد‌های خوبی در آسیا و لیگ کسب کرده‌ایم و ظرفیت روحی، روانی بچه‌ها بالاتر رفته است. به نظرم استقلال بهتر از پرسپولیس بازی می‌کند.
 
خود شما در چند شهرآورد حضور داشته‌اید؟
من ۵ بار در شهرآورد حضور داشتم، اما موفق به گلزنی نشدم.
 
اما سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارید؟
بله، در طول دوران بازیگری‌ام ۱۱ گل به سرخابی‌ها زدم. عابدزاده، غلامپور، نکیسا، طباطبایی، بابازاده و... کسانی بودند که به آن‌ها گل زدم.
 
آیا استقلال در لیگ موفق‌تر خواهد بود یا جام حذفی؟
احساس می‌کنم برای استقلال امن‌ترین جا لیگ برتر خواهد بود. در جام حذفی باید سپاهان را ببریم و سپس با پرسپولیس و... جدال کنیم، ولی در لیگ برتر اگر پرسپولیس را ببریم و بازی معوقه خود را هم با برتری پشت سر بگذاریم شاید صدرنشین شویم پس به نظرم شانس ما در لیگ برتر بیشتر است.
 
پیش‌بینی شما از نتیجه بازی چیست؟
این بازی ۶ امتیاز دارد و از جمله بازی‌هایی است که نباید بازنده شوی. همان‌طور که گفتم استقلال، چون روحیه بیشتری دارد برنده شهرآورد می‌شود.
 
نقش مجیدی در موفقیت‌های استقلال تا چه اندازه است؟
من برای مجیدی خوشحال هستم. او جوان و تحول‌گراست و آمده تا تغییرات خوبی را در تیم ایجاد کند. ما باید از او حمایت کنیم تا نتیجه بگیرد. فوتبال ما به تغییر کلی و ساختاری نیاز دارد و مربیانی، چون مجیدی به واسطه تجربیات بین‌المللی و به روزی که دارند می‌توانند کمک‌حال فوتبال باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی