۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه بسیاری از اشتباهات داوری به ضرر استقلال است و نمی‌دانم چرا این اتفاقات فقط برای آبی‌پوشان انجام می‌شود.

به گزارش   خبرورزشی ، امیرحسین صادقی اظهار داشت: استقلال باید با پیروزی شهرآورد را ترک می‌کرد و با یک بدشانسی بزرگ این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: گل دوم پرسپولیس آفساید بود و اگر این اشتباه صورت نمی‌گرفت استقلال با پیروزی و سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک می‌کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه خیلی از اشتباهات داوری به ضرر استقلال است و نمی‌دانم چرا این اتفاقات فقط برای آبی‌پوشان اتفاق می‌افتد.

صادقی تصریح کرد: امیدوارم هر چه زودتر کمک داور ویدیوئی وارد فوتبال ایران شود چرا که اگر این اتفاق صورت بگیرد برخی تیم‌ها دیگر از اشتباهات داوری بهره نمی‌برند.

وی تاکید کرد: مجیدی در نیمه دوم مهدی قائدی را از زمین بیرون کشید تا خط میانی تیمش را محکم کند اما او و استقلال بدشانسی آوردند و در دقایق پایانی و با اشتباه داوری دروازه استقلال باز شد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اینکه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در صفحه اجتماعی خود شماره حساب اعلام کند تا هواداران به این تیم کمک مالی کنند اتفاق خوبی نیست و به اعتبار باشگاه بزرگ استقلال لطمه می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی