۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: رقم قرارداد اسکوچیچ پس از امضای آن اعلام می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، امیر مهدی علوی در گفت‌وگوی زنده با شبکه ورزش در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران اظهار داشت: گزینه‌هایی برای سرمربیگری تیم ملی مطرح بودند. برانکو جزو گزینه‌ها بود، اما با تیم ملی عمان کارش را نهایی کرد. گزینه‌های داخلی هم بودند و طبق مذاکرات، با امیر قلعه‌نویی مذاکرات نهایی صورت گرفت، اما چون باید سپاهان را به همراه سه تیم استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا ببینیم و موفقیت سپاهان ایران هم موفقیت فوتبال ما است این اتفاق نهایی نشد. انشاءالله در دور گروهی هر چهار تیم ایرانی حضوری پر قدرت داشته باشند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: به همین خاطر در جلسه روز سه شنبه مبانی مذاکرات مورد بررسی قرار گرفت و یکی دیگر از گزینه‌ها را بررسی کردیم. مربی تیم ملی یک مربی ایرانی تلقی می‌شد، اما با اعلام رسمی کارخانه فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان که اعلام کردند جدایی قلعه‌نویی ممکن نیست، برگزاری جلسه فنی فدراسیون با حضور حیدر بهاروند سه‌شنبه انجام شد. این جلسه روز چهارشنبه نیز ادامه داشت، روز پنجشنبه گزینه بعدی مورد بررسی قرار گرفت و اسکوچیچ در جلسه حضور پیدا کرد. او ۹۰دقیقه صحبت کرد و برنامه‌های خودش را ارائه داد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود: در مورد رزومه ۸ سال حضور اسکوچیچ در فوتبال ایران گذشته اخبار خوبی توسط رسانه‌ها ارائه شد. نظر کمیته فنی فدراسیون روی او مثبت بود و نظرات اعضای هیئت رئیسه هم اخذ شد و در نهایت سرمربی تیم ملی ساعت ۱۲ روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد. او نیز بلافاصله کار خودش را آغاز کرد. امروز هم در بازی سایپا و پارس جنوبی حاضر شد و فردا هم در فدراسیون و مرکز ملی فوتبال جلساتی در مورد امور اجرایی برگزار می‌شود که اسکوچیچ در آن‌ها حضور خواهد داشت و انشاءالله در این ۴۷-۴۸ روز این روند ادامه داشته باشد تا اتفاق خوبی برای تیم ملی بیفتد.

علوی در مورد قرارداد ۱۴۰ هزار دلاری اسکوچیچ و صنعت نفت و اینکه آیا در این خصوص ارتباط مالی بین فدراسیون و باشگاه صنعت نفت برقرار می‌شود، گفت: طی دو روز گذشته مذاکراتی بین حیدر بهاروند و مدیران صنعت نفت برگزار شد، فردا هم نشست تخصصی تری در حوزه مباحث مالی و قراردادی برگزار می‌شود تا موارد مورد توجه قرار بگیرند.

وی در خصوص رقم واقعی قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون تصریح کرد: در این زمینه ارقام مختلفی در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده و اجازه بدهید بعد از امضای قرارداد آن را اعلام کنیم. بنای ما بر شفاف سازی است و تمام جزئیات دیده شده انشاالله به اطلاع مردم خواهد رسید.

علوی در مورد اینکه فدراسیون قرار بود سرمربی ایرانی انتخاب کند و حالا چه پاسخی برای منتقدین دارد، اظهار داشت: بعد از جلسه هجدهم دی قرار بود که سرمربی تیم ملی، ایرانی باشد. تا دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هم همین قرار بود، اما فضای ملی در جای دیگری هم مطرح بود که تیم‌ها باید به رقابت با تیم‌های خارجی بروند و فدراسیون در کنار باشگاه سپاهان نمی‌خواست در آن فضا خدشه‌ای وارد شود.

سخنگوی فدراسیون در مورد سفر ابراهیم شکوری به مقر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تصریح کرد: سفر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که روز چهارشنبه انجام شد و ان شاالله فردا بر می‌گرد. او در این دیدار‌ها درباره موضوع انتقال مطالبات فدراسیون مباحث مفصلی داشته تا انشاالله این مسئله حل شود و در مورد آن به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی