۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال عملاً با ۱۱ بازیکن به دربی آمد و مجیدی دستش برای تعویض در جریان بازی کاملاً بسته بود.

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری پیشکسوت آبی‌پوشان اظهار داشت: رقابت استقلال و پرسپولیس در دربی به لحاظ داشتن بازیکن آماده بازی نابرابر بود. چرا که استقلال عملاً ۱۱ بازیکن آماده چنین بازی بزرگی داشت که همین ۱۱ بازیکن در ترکیب ثابت قرار داشتند، اما پرسپولیس با نیمکتی پر و پیمان برای این بازی آماده شده بود. نگاهی به اسامی بازیکنان ذخیره استقلال و پرسپولیس بیندازید و مقایسه کنید تا به گفته من پی ببرید.

نوری در واکنش به گفته‌های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تصریح کرد: سرمربی پرسپولیس می‌گوید استقلالی‌ها دفاع اتوبوسی کردند. من به او می‌گویم اگر شما هم دستت روی نیمکت آنقدر خالی بود که نمی‌توانستید حتی یک تعویض انجام بدهید و یک گل هم از حریف پیش بودید، اتوبوس که هیچ، مقابل دروازه تان قطار پارک می‌کردید تا نتیجه را حفظ کنید.

وی افزود: البته که به نظر من بهتر بود همان یک تعویض استقلال که انجام شد، نوع دیگری صورت می‌گرفت و قائدی تا پایان در زمین حفظ می‌شد. قائدی حتی اگر خسته هم بود می‌توانست دو – سه مدافع پرسپولیس را به خود مشغول کند. خروج او از زمین باعث شد خط دفاعی پرسپولیس بالا آمده و بر فشار این تیم افزوده شود.

پیشکسوت آبی پوشان یادآور شد: اینکه گل‌های پرسپولیس آفساید بود یا نبود را نمی‌توانم با قاطعیت بگویم و بهتر است کارشناسان داوری در مورد آن نظر بدهند، اما این را با جرات می‌گویم که اوساگونا مهاجم پرسپولیس باید از زمین اخراج می‌شد و پرسپولیس چیزی حدود نیم ساعت آخر بازی را ۱۰ نفره بازی می‌کرد که مماشات داور با بازیکن سرخ پوشان مانع از انجام این کار شد.

نوری در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متأسفانه مدیریت در فدراسیون فوتبال به قدری در سال‌های اخیر ضعیف بوده که سیر نزولی روی نیمکت تیم ملی با سرعت طی شد و از کی روش به اسکوچیچ رسید.

وی افزود: انتخاب اسکووچیچ به خودی خود غلط است و این انتخاب غلط از راه غلط تری انجام گرفته است. من نمی‌دانم چه سیستمی در این فوتبال تعیین کننده است که یک مربی خارجی بدون رزومه یک دفعه سر از نیمکت تیم ملی در می‌آورد. انتخاب اسکوچیچ به عنوان مربی تیم ملی توهین بزرگی به جامعه مربیان ایران است که از سوی فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی