نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی امیری مدیرعامل نساجی گفت: شکست خانگی برابر سایپا و باخت به تیم قعرنشین شاهین بوشهر به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری با بیان این صحبت ها خاطرنشان کرد: این دو نتیجه نشان دهنده عملکرد ضعیف تیم است و بر همین اساس کلیه اعضای تیم اعم از کادرفنی و بازیکنان ۱۰ درصد جریمه شدند.

وی ادامه داد: همان طور که یک تیم به خاطر عملکرد خوب و برد پاداش می گیرد طبعا هنگام شکست و بازی نامطلوب هم باید همه جریمه شوند. انتظار مدیریت باشگاه از تیم با توجه به امکانات، اردوی نیم فصل و بازیکنانی که داریم بالاست.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه این تیم نسبت به نیم فصل اول دچار افت شده است یادآور شد: با فوتبالی که در نیم فصل اول ارائه دادیم و بازیکنانی که در اختیار داریم تصور می کردیم در نیم فصل دوم به بالای جدول می رسیم اما اکنون باید برای بقا تلاش کنیم و این ناراحت کننده است.

امیری افزود: بی تعارف ناقوس سقوط برای نساجی به صدا در آمده است و با کسی هم تعارف داریم. من از هفته گذشته این خطر بزرگ را احساس کردم و به همین خاطر از روز چهارشنبه همراه تیم به سفر بوشهر آمدم. همه نکات مثبت و منفی را هم در این سفر نت برداری و یادداشت کردم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بار دیگر بازیکنان تیمش را خطاب قرار داد و گفت: بازیکنان باید متوجه باشند که هزینه این تیم از سوی بخش خصوصی تامین می شود در حالی که سرمایه گذاری در این فوتبال هیچ بازگشتی ندارد. کادرفنی، بازیکنان و اعضای این تیم باید بیش از این قدردان "وارش" باشند.

علی امیری در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران پرشور و شمار نساجی مازندران تاکید کرد: طرفداران دوست داشتنی نساجی بدانند که ما هم به اندازه آنها از نتایج اخیر تیم ناراحتیم. یادآور می شوم اسم نساجی مازندران برای ما از همه چیز مهم تر است و در این مسیر با هیچ احدی رودربایستی نداریم اما فوتبال هم مثل زندگی ادامه دارد. ما می توانیم و باید بتوانیم هر چه زودتر و در هفته آینده و هفته های بعد این خاطرات تلخ را از ذهن طرفداران نساجی پاک کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی