نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: فیفا اعلام کرد در اولین فرصت، مطالبات فدراسیون فوتبال ایران را به فدراسیون و باشگاه‌ها پرداخت می کنند.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری در خصوص سفر خود به زوریخ مقر فیفا، گفت: روز چهارشنبه تهران را به مقصد زوریخ ترک و جلساتی را با معاون دبیرکل فیفا، خزانه دار فیفا، مسئول مالی فیفا، مسئول توسعه فوتبال فیفا، مسئول حسابرسی و انطباق فیفا برگزار کردیم.

وی ادامه داد: بیشترین بحث ما پیرامون مسائل مالی، مطالبات فدراسیون و نحوه دریافت مطالبات بود. همچنین در خصوص پروژه های اجرایی و کمک های فیفا نیز به بحث و تبادل نظر پرداختیم. همچنین مطالبات باشگاه‌ها از دیگر مواردی بود که در جلسه با مسئولان فوق مطرح کرده و در خصوص راهکارهای پرداخت و رفع مشکلات فدراسیون فوتبال ایران با توجه به تحریم هایی که وجود دارد، صحبت کردیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: مهمترین بحثی که طبق شعار فیفا مطرح کردیم این است که ورزش و فوتبال باید از سیاست جدا باشد. همانطور که مطلع هستید این شعار فیفا است. متاسفانه این تحریم ها بحث سیاسی است که روی فوتبال ما اعمال می شود و این امر با شعار فیفا و فوتبال در تضاد است. نمایندگان فیفا این موضوع را قبول داشته و در تلاش هستند تا این مشکل برطرف شود. از طرف فدراسیون فوتبال راهکارهای مختلفی داده شد تا مطالبات خود را دریافت کنیم.

شکوری در پایان گفت: مقرر شد حداکثر تا یک یا دو هفته آینده نظر نهایی خود را اعلام کنند و ما بتوانیم به حق فوتبال ایران و باشگاه ها برسیم. نکته مهم دیگری که بود این است که مسئولان فیفا نظرشان مثبت بود و اعلام کردند در اولین فرصت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران را از فیفا به فدراسیون و باشگاه‌ها پرداخت می کنند. ما تاکید داشتیم با توجه به اینکه فوتبال از سیاست جدا است، فیفا از ما یکسری توقعات و درخواست دارد و در مقابل به عنوان عضوی از فیفا، فدراسیون فوتبال ایران نیز این درخواست را دارد که این مبالغ حتما پرداخت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی